اخبار داغ

جوابیه پالایشگاه تبریز به گفت‌و‌گوی نماینده تبریز؛

عمده سهام شرکت، سال ها قبل به بازنشستگان واگذار شده است

عمده سهام شرکت، سال ها قبل به بازنشستگان واگذار شده است
روابط عمومی پالایشگاه تبریز با ارسال جوابیه به تحریریه آناج نسبت به موضوع واگذاری پالایشگاه توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  در پی انتشار مصاحبه نماینده تبریز با موضوع واگذاری پالایشگاه تبریز به بخش خصوصی از طریق سازمان خصوصی سازی، روابط عمومی پالایشگاه جوابیه ای به تحریریه آناج ارسال کرد، متن این جوابیه به شرح زیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بسمه تعالی
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری آناج
جوابیه به مطلب مندرج در پایگاه خبری آناج
با سلام و احترام
در راستای پاسخگویی به سوالات مکرر مسئولین امر و شفاف سازی در خصوص مطلب مندرج در آن پایگاه خبری با موضوع " بی خبری نمایندگان از ماجرای فروش پالایشگاه تبریز" جوابیه ذیل ارسال می گردد؛ لذا  مقتضی است طبق  ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن خبر و در محل مطلب مندرجه آن پایگاه خبری درج گردد
شرکت پالایش نفت تبریز در سال ۱۳۵۶ با ماموریت تامین سوخت و نیازهای هیدروکربوری شمال غرب کشور در قالب دولتی و زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران به بهره برداری رسیده است و در راستای سیاستهای کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و اصل 44 قانون اساسی ، در سال 1389 در سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با نماد شبریز پذیرش و به عنوان شرکت خصوصی ، تحت قانون تجارت به فعالیت خود ادامه می دهد. عمده سهام آن به صورت سلسله مراتبی، به بازنشستگان که از اقشار زحمتکش نظام می باشند، واگذار شده است و این پالایشگاه از معدود صنایع بزرگ و استراتژیک منطقه و بزرگترین مودی مالیاتی منطقه می باشد که از زمان واگذاری تاکنون با توجه به نگرش توسعه پایدار در مجموعه هلدینگ و مدیریت ارشد شرکت، سرمایه گذاریهای کلانی بالغ بر 369 میلیون یورو و 406 میلیارد ریال برای پروژه های زیست محیطی صرف نموده است بدینوسیله در ادامه به بخشی از بیانات نمایندگان جامعه و مسئولین محترم بازدید کننده از این پالایشگاه به شرح ذیل اشاره می گردد که خود گواه است براطلاع نمایندگان محترم جامعه و اهلیت در واگذاری این مجتمع پالایشی.
آقای مهندس خدابخش ( استاندار وقت آذربایجان شرقی ) طی بازدیدی که در تاریخ 11 آبانماه 96 از پالایشگاه داشتند اشاره نمودند:
"مشاهدات اقدامات ارزشمند با سرمایه گذاری های قابل توجه در راستای حفظ زیست محیطی ، مایه مباهات است ایشان در مصاحبه خبری نیز؛ اهلیت در واگذارها را مهمّ  دانسته و شرکت پالایش نفت تبریز را مصداق آن برشمردند ".
 دکتر پزشکیان ( نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ) طی بازدیدی که در تاریخ 14 شهریور ماه 96 از پالایشگاه داشتند اذعان نمودند:
"روند رو به جلو و نگاه برتری در روند فعالیت و وجود برنامه و نوع سرمایه گذاری ها، نشان از حرکت شتابان عزیزان به سوی دستیابی به مدارج بالاتر و کارآمدتر دارد ".
 دکتر فرهنگی (عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی) طی بازدیدی که در تاریخ  12 آذرماه 96 از پالایشگاه داشتند ابراز نمودند:
"بازدید از پالایشگـاه تبریز برای اینجانب بسیار مغتنم بود. مشاهده تحولات مثبت و افزایش بهره وری پالایشگاه امیدواری هائی در من پدید آورد" .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز(پالایشگاه تبریز)

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه