اخبار داغ

نماینده مردم تبریز خبرداد؛

محکومیت فروزان قطعی شد

محکومیت فروزان قطعی شد
سعیدی‌ گفت: رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه کمیسیون فرهنگی ورزش، از محکومیت قطعی محسن فروزان خبر داد، ولی جزییات آن هنوز مشخص نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه کمیسیون فرهنگی درباره استیضاح وزیر ورزش اظهار داشت: در این جلسه 2موضوع مطرح بود، اول اینکه طرح سوال از وزیر به رای گذاشته شود و دیگری طرح استیضاح وزیر بود که موضوع دوم یعنی استیضاح وزیر به تصویب رسید و به صحن علنی ارجاع داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

ادعا داشتند مسئله تراکتورسازی به وزارت ورزش ارتباطی ندارد

,

وی با اشاره به مسائل پیرامون تراکتورسازی گفت: شائبه ای ایجاد شده بود که موضوع تراکتورسازی منطقه ای است و به وزارت ورزش ارتباطی ندارد، سعی کردیم این شائبه را برای وزارت ورزش روشن کنیم که موضوعات ورزشی استان ها کاملا به وزارت مربوطه مرتبط است.

,

عضو کمیسون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: بی نظمی در ورزشگاه ها، انجام اعمال خلاف شئونات اسلامی،زدوخورد در بین تماشاگران و بازیکنان و بی تفاوتی مسئولین وزارت ورزش از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه کمیسیون فرهنگی بود.

,

وی افزود:غفلت از موضوع جوانان، علی رغم اینکه یکی از وظایف اصلی وزارت ورزش است، تبانی های پشت پرده، شرط بندی در حوزه ورزش و عدم کنترل و نظارت دلایلی بود که نمایندگان مردم برای استیضاح وزیر ورزش مطرح کردند.

,

سعیدی با بیان اینکه محکومیت فروزان قطعیت یافته، تصریح کرد: تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه کمیسیون فرهنگی ورزش، از محکومیت قطعی محسن فروزان خبر داد، ولی جزییات این حکم محکومیت هنوز منتشر نشده وقرار است که ریز جزییات آن به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شود تا مورد بررسی نمایندگان قرار گیرد.

,

نماینده مردم تبریز ادامه داد: مطمئنا این روش پیگیری منطقی و قانع کننده نیست، چراکه مسائل به وجود آمده در حوزه ورزش باید دقیق بررسی شودو فقط به استیضاح وزیر ختم نشود.

,

سعیدی یادآور شد: تمام نمایندگان آذربایجان موافق استیضاح وزیر ورزش نیستند وتنها کسانیکه طرح استیضاح را امضا کرده اند پیگیر این موضوع هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه