اخبار داغ

آلارم هشدار برای تیم محبوب پرشورها؛

تراکتور کهکشانی؟ شوخی می‌کنید حتما!

تراکتور کهکشانی؟ شوخی می‌کنید حتما!
تراکتورسازی بعد از پایان لیگ هجدهم با بحران‌های جدیدی مواجه شده که زنگ هشدار را برای این تیم به صدا درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تراکتورسازان لیگ هجدهم را با انتقال مالکیت به بخش خصوصی و ترکاندن بمب‌های نقل و انتقالاتی آغاز کردند که نتیجه این اتفاق بازگشت این تیم به صف مدعیان قهرمانی بعد از یک فصل کابوس‌وار بود. همچنین آشتی پرشورها با یادگار که عنوان پرتماشاگرترین تیم فصل را به تراکتوری‌ها اختصاص داد. اما انتظارات این هواداران برآورده نشد و تراکتورِ زنوزی که تا هفته‌های آخر مدعی قهرمانی بود، به یکباره ترمز زده و در 6 بازی آخر خود نتوانست رنگ پیروزی را ببیند که همین موضوع باعث شد تا این تیم در پایان دستش هم از جام قهرمانی و هم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کوتاه بماند و درنهایت آنها با جایگاه پنجمی به کار خود در لیگ برتر خاتمه بخشیدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

ثبات، گمشده اصلی تراکتورِ زنوزی

,

اگر از مهندسی نتایج و سایر شائبه‌هایی که پیرامون قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مطرح است چشم‌پوشی کنیم، یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در این چند فصل اخیر ثباتی است که این تیم داشته و حتی شرایط محرومیت از نقل و انتقالات نیز نتوانست راه سرخ‌پوشان پایتخت را در مسیر قهرمانی کج کند! این ثبات دقیقا همان چیزی است که از زمان انتقال مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی در این باشگاه گم شده است. سه مدیرعامل که از اوایل نیم‌فصل دوم صندلی آن خالی ماند، به همراه سه سرمربی و سه مدیر رسانه‌ای در طول فصل گذشته در باشگاه تبریزی مشغول به کار شدند؛ اتفاقی بی‌سابقه در تراکتور که این تیم را در ردیف تیم‌هایی چون سپیدرود رشت و استقلال خوزستان قرار داد که سقوط کردند و از این منظر، رتبه پنجمی نه تنها ناکامی بلکه موفقیتی بزرگ برای این تیم بوده است.

,

مشکلی به بزرگی جدایی ستارگان سرباز

,

دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، رضا شربتی و قائم اسلامی‌خواه بازیکنانی هستند که در نیم‌فصل لیگ هفدهم به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی ملحق شدند و حالا بعد از پایان دوره خدمت خود و بنابه قراردادی که با باشگاه‌های قبلی خود دارند، مجبور به جدایی از تراکتور و بازگشت به تیم‌ پیشین خود هستند. از این جمع، پهلوان، اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور سه بازیکنی بودند که از ذوب‌آهن راهی تراکتور شدند و نمایش پروفروغی در این تیم داشتند، لیکن حالا ناچار به بازگشت هستند. آخرین اخبار حاکی است باشگاه ذوب‌آهن با درخواست تراکتور برای ادامه حضور این بازیکنان در تبریز موافقت نکرده است و با توجه به حضور این تیم اصفهانی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بعید است که این باشگاه رضایت‌نامه آنها را صادر کند مگر اینکه باشگاه تراکتورسازی بتواند از لحاظ مالی باشگاه اصفهانی را راضی نموده یا خود بازیکنان با اصرار بر جدایی زمینه این امر را فراهم سازند.

,

استوکس بی استوکس!

,

آنتونی استوکس دیگر بازیکنی است که احتمال جدایی‌اش از تراکتورسازی بسیار زیاد است. آقای گل سرخ‌پوشان در لیگ هجدهم گرچه به اذعان باشگاه تبریزی قرارداد 4 ساله با سرخ‌پوشان دارد و پیرو آن نیز سه سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است اما وضعیت‌اش نامشخص است! وی حتی در هفته‌های پایانی لیگ برتر و درحالی که بعد از رهایی از بند مصدومیت در تمرینات آفتابی شده بود، ادامه فصل را از دست داد و معلوم نشد که چرا در دو بازی آخر حضور نداشت و زودتر از سایر خارجی‌های تراکتور به کشورش بازگشت. به نظر می‌رسد با پایان فصل، کار استوکس هم در تراکتورسازی به اتمام رسیده و نمی‌توان جایی برای این بازیکن بی‌انضباط در ترکیب این تیم برای لیگ نوزدهم متصور بود. 

,

قراردادهای بلندمدت، سوال بزرگ؟

,

یکی از خبرهای خوبی که بعد از انتقال مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی منتشر می‌شد، قرارداد بلندمدت با بازیکنان بود اما کدام قراردادها؟ مگر قرارداد مسعود شجاعی 3 ساله نبود پس چطور ممکن است این بازیکن بعد از فصل اول یک‌طرفه ساز جدایی کوک کند؟ یا چرا اشکان دژاگه در روزهای آخر فصل وقتی با سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه "فصل بعد هم تراکتور هستید؟" مواجه شد، سکوت کرد؟ یا حتی یوکیا سوگیتا که از جمله بهترین‌های فصل تراکتور به لحاظ فنی و اخلاقی بود، نیز مصاحبه کرده و می‌گوید قراردادش به اتمام رسیده است؟ حالا قضیه لی هری اروین هم به کنار که هنوز هم مشخص نیست این مهاجم اسکاتلندی چرا بعد از یک رفت و برگشت دوباره از این تیم جدا شد درحالی که قرارداد 4 ساله داشت. همه اینها سوالاتی است که پیرامون قرارداد بازیکنان مطرح است و باشگاه نیز تا الان حاضر به شفاف‌سازی در مورد آنها نشده است. 

,

آلارم هشدار برای تراکتور

,

درحال حاضر تراکتورسازی علاوه بر اینکه در کادر مدیریتی و فنی خود وضعیت بلاتکلیفی دارد، با مشکل خروج بازیکنان و ستارگانش نیز روبه‌روست. تا این لحظه و با احتساب خداحافظی شجاعی، جدایی 6 بازیکن از جمع سرخ‌پوشان قطعی شده است و با ادامه این شرایط بایستی منتظر تغییر و تحولات زیاد تیم محبوب فوتبال آذربایجان در فصل نقل و انتقالات باشیم و این یعنی روز از نو و روزی از نو؛ آنچه مسلم است آلارم هشدار برای تیم محبوب تی‌تی‌ها به صدا درآمده است و وعده مالک تراکتور در روزهای آخر سال گذشته که خطاب به هواداران این تیم اعلام کرده بود تیم کهکشانی را فصل آینده ببینید، ممکن است برخلاف وعده‌های پیشین او جامه عمل نپوشد. علی‌الخصوص اینکه گزینه‌های سرمربیگری این تیم نیز با این وعده همخوانی ندارند و این یعنی تراکتور کهکشانی چیزی شبیه به شوخی است و به اصطلاح امروزی باید به مالک تراکتور گفت: تراکتور کهکشانی؟ شوخی می‌کنید حتما! 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه