اخبار داغ

بی‌مهری مسئولان شهرستان به ورزشکاران روستای محمد طاهری تنگستان

بی‌مهری مسئولان شهرستان به ورزشکاران روستای محمد طاهری تنگستان
در حالی که کارهای مقدماتی احداث زمین چمن مصنوعی روستای محمد طاهری تنگستان انجام شده است این پروژه ورزشی همچنان خاک می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در حالی که کارهای مقدماتی احداث زمین چمن مصنوعی روستای محمد طاهری تنگستان انجام شده است این پروژه ورزشی در پس بی مهری مسئولان همچنان خاک می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در عجبیم چرا صدای برخواسته از دل ده ها جوان ورزش دوست روستای محمد طاهری تنگستان را دست اندرکاران ساخت و احداث زمین های ورزشی چمن مصنوعی نمی شنوند تا جایی که یکی از چندین جوان این خطه از ته دل آرزو کند که ای کاش ما زیر نظر شهرستان دیگر بودیم شاید فرجی و گشایشی شود.

,

صدای تدبیر و امید انگار در روستای محمد طاهری رنگ باخته و مصوبه به تصویب رسیده چمن مصنوعی در سال ۹۵ در پس سو مدیریت ها و اما و اگرهایی به گره خورده است و باز زبان گویای جوان دیگر این خطه زمزمه می کند که چرا در برخی روستاها که بعد از ما احداث زمین چمن مصنوعی به تصویب رسیده الان کار تمام است ولی فوتبال دوستان روستا ی محمد طاهری ارزوی پا به توپ شدن در چمن مصنوعی را دارند.

,

 

,

Afbeeldingsresultaat voor ‫چمن مصنوعی‬‎

, Afbeeldingsresultaat voor ‫چمن مصنوعی‬‎,

مردم روستای محمد طاهری بارها و بارها از زبان مسئولین قول و وعده شنیده انداز مسوولین امر، فرماندار و بخشدار گرفته تا دفتر نمایندگی مجلس درتنگستان ور یاست اداره ورزش تنگستان و حتی اداره کل ورزش استان هیچ و فقط هیچ عایدشان شده است.

,

اگر شعار همیشگی ورزش، تندرستی و سلامتی است باید گفت که در این روستا به دلیل عدم وجود امکانات ورزشی و متاسفانه بر اثرکم لطفی و بدقولی مسوولین، شاید خطری که تهدید می کند جوانان با سنین کم بعضا به مواد مخدر کشیده شوند.

,

امیدواریم مسئولین شهرستان و استان بیشتر جوان این خطه و درخواست کمترینشان را دریابند و چاره ای بیاندیشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه