اخبار داغ

شکستن تابوی سکوت برابر حذف تصاویر شهدا از ورودی‌های میاندوآب

شهرداری موظف به نصب مجدد تصاویر شهدا شد

شهرداری موظف به نصب مجدد تصاویر شهدا شد
موضوع حذف تصاویر شهدا از ورودی ‌های شهر به جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان نیز کشیده شد و مسئولان خواستار اقدام فوری شهرداری در این زمینه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و عمل به منویّات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهرداری ها وظایفی برعهده دارند که یکی از آنها مزین کردن بزرگراه ها و خیابان های شهرها، تصاویر شهدای عزیزمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نصب تابلو و نقاشی تصاویر شهدا در نقاط مختلف شهر نشان می‌دهد که شهدا فراموش نشده و در یادها مانده‌اند و سبب یادآوری این نکته می شود که امنیت و آرامش خود را مدیون چه کسانی هستیم و از سوی دیگر مایه دلگرمی برای خانواده شهدا نیز می شود.

,

شهدا ستاره هایی هستند که درخشیدند و راه را نشانمان دادند و برای همین است که کوچه ها، خیابان ها، مدارس، دانشگاه ها و سالن ها و مکان های مختلف را به نامشان کردیم تا همواره یاد و خاطره آنها در یادمان باشد و فراموش نکنیم که به برکت خون این شهیدان است که به سرمنزل آرامش و امنیت رسیده ایم.

,

در شهرستان میاندوآب نیز تصاویر شهدا در سال ۹۴ در ورودی های شهر، به همراه تندیس شهید باکری پس از ۳۰ سال در زادگاهش و در میدان آزادی سابق(شهید باکری فعلی) میاندوآب نصب شد.

,

حذف تصاویر شهدا از ورودی شهر میاندوآب در سال ۹۶

, حذف تصاویر شهدا از ورودی شهر میاندوآب در سال ۹۶,

اما در نیمه دوم سال ۹۶ بود که دیگر از تصاویر شهدا که در ورودی میاندوآب از سمت تبریز خبری نبود و تصاویر ثبت شده در دو برهه زمانی مختلف نشان می داد که بنرهای تبلیغاتی جای تصاویر شهدا را گرفته بودند.

,

موضوع حذف تصاویر شهدا از ورودی شهر میاندوآب و جدا کردن آنها از محل های تعیین شده بر روی تیرهای چراغ برق و نصب بنرهای تبلیغاتی به جای تصاویر شهدا، موضوعی بود که مورد انتقاد خانواده های معظم شهدا و زرین خبر واقع شد و روابط عمومی شهرداری میاندوآب اعلام کرد که به زودی تصاویر مجددا نصب می شوند و دلیل حذف تصاویر از بین رفتن بنرها بوده است که البته مدتی بعد به دنبال انتقادات انجام گرفته، دوباره تصاویر در ورودی های شهر نصب شدند و از حدود چند ماه پیش بار دیگر از تصاویر شهدا در ورودی های شهر تا به امروز خبری نیست و قاب عکس شهدا روی تیرهای چراغ برق از چند ماه پیش خالی مانده است.

,

سکوت برابر حذف تصاویر شهدا از ورودی های میاندوآب شکست

, سکوت برابر حذف تصاویر شهدا از ورودی های میاندوآب شکست,

این موضوع به جلسه روز سه شنبه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز کشیده شد و تابوی سکوت در برابر حذف تصاویر شهدا از ورودی های شهر توسط مسئولان شکست و آنها ضمن انتقاد از نبود تصاویر شهدا در ورودی های شهر و خالی ماندن قاب عکس شهدا روی تیرهای چراغ برق، خواستار اقدام فوری شهرداری در این زمینه شدند.

,

, ,

شهردار: کار نصب تصاویر با طرح جدید و ماندگار آغاز می‌شود

, شهردار: کار نصب تصاویر با طرح جدید و ماندگار آغاز می‌شود,

رسول ملکی شهردار میاندوآب نیز در این جلسه به مسائل مطروحه پاسخ داد و گفت: نصب تصاویر شهدا با طرح های جدید و ماندگار روی شاسی، پس از نامه نگاری شهرداری، در شورای شهر تصویب شده و آگهی مناقصه در روزنامه ها و سایت مربوطه درج شده و کار نصب تصاویر آغاز می شود.

,

وی دلیل خالی ماندن قاب عکس شهدا روی تیرهای چراغ برق را نیز از بین رفتن بنر تصاویر شدن عنوان کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر خود را موظف به گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا می داند و در این راستا طرح جدید و ماندگاری را برای نصب تصاویر در نظر گرفته ایم و به زودی نیز نصب تصاویر را آغاز می کنیم.

,

مهلت یک هفته ای به شهرداری برای تعیین پیمانکار برای نصب مجدد تصاویر

, مهلت یک هفته ای به شهرداری برای تعیین پیمانکار برای نصب مجدد تصاویر,

در پایان نیز شهرداری میاندوآب موظف شد تا یک هفته مناقصه برگزار و پیمانکار برای نصب تابلو تصاویر شهدا در ورودی های میاندوآب مشخص شود.

,

تاریخ انقلاب اسلامی ایران، سرشار از روحیه شهادت طلبی و ایثار است و ما اکنون این امنیت و آرامشی را که داریم مدیون این شهادت طلبی ها و ایثارگری هایی هستیم که هنوز هم باب آن بسته نشده و جوانان برومند این مرز و بوم مدافعان حرم شده و در فراتر از مرزها جان خود را فدای دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب می کنند.

,

تصاویر شهدا را باید در گوشه گوشه شهر نصب کنیم تا از یاد نبریم که برای این انقلاب و امنیت، خون ها ریخته شده است و چه مادران و پدرانی که سختی فراق فرزند را به خاطر انقلاب و اسلام را به جان خریده اند.

,

اگر اکنون در امنیت و آرامش بوده و فعالیت های روزانه خود را انجام می دهیم، همه به برکت خون شهداست و باید قدردان این موضوع باشیم و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشته و از هرکسی هم که کوچکترین قدمی در این راستا برداشته باشد، تقدیر و حمایت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه