اخبار داغ

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

شهرکرد نیازمند برادری، هم‌دلی و دوری از تعصبات نادرست است

شهرکرد نیازمند برادری، هم‌دلی و دوری از تعصبات نادرست است
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرکرد به عنوان یک ویترین هویتی برای استان نیازمند برادری، همدلی، همزیستی، به رسمیت شناختن آئین‌ها و سنن مختلف و دوری از اختلاف و تعصبات نادرست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین‌نیوز، اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در آیین نکوداشت روز شهرکرد، اظهار کرد: روز شهرکرد بهانه‌ای برای تکریم مفاخر، مشاهیر، بزرگان، شعرا، جوانان و فرزانگان این شهر است که در ادوار مختلف برای اعتلای این شهر گاهم‌های بلندی برداشته‌اند و روز شهرکرد زمینه‌ای برای شکوفایی و معرفی جوانان و ظرفیت‌های شهر است.

وی افزود: تعالی و پیشرفت استان را در گرو پیشرفت شهرکرد به عنوان ویترین هویت استان است.

نوریان در ادامه بیان کرد:  شهرکرد به عنوان یک ویترین برای استان نیازمند برادری، همدلی، همزیستی، به رسمیت شناختن آئین‌ها و سنن مختلف و دوری از اختلاف و تعصبات نادرست است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی وحدت و انسجام را نخستین شرط حرکت شتابنده شهرکرد در مسیر توسعه دانست و افزود: شهرکرد با همه هویتش متشکل از اقوام و گروه‎های مختلف مردم است که برهم زدن این ترکیب قومیتی، برخلاف درایت است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های شهرکرد ناشناخته است، تاکید کرد: سربلندی شهرکرد نیازمند ایثار و ازخودگذشتگی همه مردم و مسئولان است و لازم است تا توانمندی‌های مردم این شهر در کشور و جهان معرفی شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرکرد نقش ارزنده‌ای در سرنوشت کشور چه در دوران جنگ و پیروزی انقلاب و چه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب داشته است.

نوریان تصریح کرد: علی‌رغم تلاش‌های قابل‌تقدیری که برای شهرکرد انجام شده است اما به دلیل برخی نارسایی‌ها، آنگونه که شایسته مردم شهرکرد بوده، محقق نشده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس، با اشاره به اینکه، چرخ توسعه در این شهر در مسیر حرکت است بیان کرد: شهرکرد در برهه‌ای از زمان مورد بی‌مهری‌ها قرار گرفت اما با صبوری و فداکاری مردم آن به مسیر پیشرفت بازگشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه