اخبار داغ

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان خبر داد:

تجهیز طلافروشی‌های بوشهر به شوکر و اسپری اشک‎آور

تجهیز طلافروشی‌های بوشهر به شوکر و اسپری اشک‎آور
رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: برای ارتقاء امنیت واحدهای صنفی خرده‎فروشی طلا و جواهر شهرستان بوشهر این واحدهای صنفی به شوکر و اسپری اشک‎آور مجهز می‎شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس: در پی جلسه مشترک مدیران اتاق اصناف و تعدادی از اتحادیه های صنفی شهرستان بوشهر با مسئولان پلیس سرهنگ برزگر رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بوشهراظهار داشت: برای ارتقاء امنیت واحدهای صنفی خرده فروشی طلا و جواهر شهرستان بوشهر این واحدهای صنفی به شوکر و اسپری اشک آور مجهز می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بوشهر در ادامه افزود: متصدیان این واحدهای صنفی می بایست کیفیت دوربین های مدار بسته خود را ارتقا دهند تا در صورت نیاز و در مواقع خاص قابلیت شناسایی پلاک خودروهایی که اقدام به سرقت می کنند را داشته باشد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در صورت تایید صلاحیت افرادی که به صورت سیار طلا عرضه می کنند این افراد نیز می توانند مجوز حمل شوکر و اسپری را داشته باشند.

,

سرهنگ برزگر در پایان گفته های خود ابراز داشت: دوربین های مداربسته واحدهای صنفی طلافروشی نمی بایست نقطه کوری را در مغازه داشته باشند و همه نقاط واحد صنفی بایداز طریق آن دوربین قابلیت رصد کردن باشد.

,

در ادامه این جلسه عباس نامدارزاده معاون دوم اتاق از فرماندهان پلیس شهرستان بوشهر درخواست کرد که جهت افزایش امنیت واحدهای صنفی فروش جواهر و طلا پلیس به صورت سیار در منطقه تحت پوشش این واحدهای صنفی حضور داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه