اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال:

۱۲۰ تن محصول توت در خلخال برداشت می شود

۱۲۰ تن محصول توت در خلخال برداشت می شود
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال گفت: پیش بینی می‌شود از ۴۰ هکتار توتستان‌های شهرستان خلخال ۱۲۰ تن محصول استحصال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،بهبود علیزاده، صبح امروز در بازدید از  باغات خورش رستم جنوبی در روستای نمهیل اظهار داشت: در مجموع 120 تن توت از باغات روستای برندق ، کرج ونمهیل برداشت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه نمهیل از روستاهای گرمسیری و نیمه گرمسیری شهرستان خلخال در جوار رودخانه پر آب قزل اوزن است افزود: داشتن آب هوای خوب و آب فراوان برای آبیاری به موقع وبارندگی خوب امسال توانسته است محصول خوبی را عاید روستاییان کند.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال با بیان اینکه روستای نمهیل از روستاهای پویا و فعال شهرستان خلخال در زمینه تولید محصولات کشاورزی، جالیزی و سردرختی است گفت: میوه انجیر و زردآلو و گیلاس و آلبالو نیز در حال رسیدن است و تا هفته های آینده شاهد برداشت میوه های سردرختی در روستاهای شهرستان خلخال خواهیم بود.

,

علیزاده  یکی از اصلی ترین مشکلات باغداران شهرستان خلخال را نبود کارخانه های فراواری محصولات ، سورتینگ و بسته بندی عنوان کردو افزود: مدیریت جهاد کشاورزی آماده ارائه تسهیلات به علاقمندان و فعالان در زمینه بسته بندی و برند سازی و سورتینگ و فراوری محصولات کشاورزی است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه