اخبار داغ

فراخوان کمک به تامین سرپناه مادر بیمار

فراخوان کمک به تامین سرپناه مادر بیمار
خانمی 54 ساله ساکن کرج که چند سالیست کلیه هایش را از دست داده و با دیالیز زنده است بطوری که در سینه ایشان بدلیل گرفتگی اکثر رگها کاتتر تعبیه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همسر این خانم بیمار بدلیل سکته مغزی سالهاست که توانایی جسمی اش را از دست داده و خانه نشین شده است این مادر مریض 2 فرزند پسر دارد که یکی معتاد شده و خانواده اش را ترک کرده، سرپرستی خانواده 3 نفره اش نیز با این مادر بیمار است و فرزند دیگرشان کارگر می باشد و ایشان هم مدتی ایست بدلیل تعطیلی کارگاه محل کارش بیکار شده است، زندگی این خانواده با یارانه و کمک های اقوام و نهاد های حمایتی می چرخد. این خانواده در یکی از محلات حاشیه کرج مستاجر می باشد که به تازگی صاحبخانه اعلام کرده بدلیل عقب افتادن 4 ماه کرایه خانه بایستی هر چه سریعتر منزل را تخلیه کنند. این مادر بیمار به دفتر خیریه مراجعه کرده است و از خیرین عزیز موسسه درخواست کمک و یاری کرده است. پس ضمن بررسی و بازدید از محل زندگی این مادر بیمار مشخص شد که 5 میلیون تومان می تواند قسمت اعظمی از مشکلاتشان را حل کند. بطوری که در این وضعیت تورم موجود لااقل بتواند 4 ماه کرایه عقب افتاده خود را پرداخت کرده و قسمتی از مایحتاج زندگیش را تامین نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به به این مادر بیمار نیازمند و آبرومند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه