اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

نیاز اساسی امروز جامعه ما بحث تامین اشتغال جوانان است

نیاز اساسی امروز جامعه ما بحث تامین اشتغال جوانان است
فرماندار شهرستان رشتخوار در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: علاج آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه ما، تنها ایجاد اشتغال پایدار و تولید ثروت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالق‌داد عرب، فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان با تأکید بر اینکه نیاز اساسی امروز جامعه ما بحث تامین اشتغال جوانان است، گفت: ما در حوزه اقتصاد شهرستان رشتخوار خشت بناهای خوبی را گزاشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرماندار رشتخوار در ادامه با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار و تولید ثروت عامل مهم کنترل مشکلات و مسائل اجتماعی در کشور است، افزود: در حوزه مسائل اقتصادی، با توجه به آسیب های اجتماعی که امروز در جامعه ما و به طبع آن در شهرستان ما یکی  عده ای از خانواده ها را گرفتار کرده است، علاج آن تنها ایجاد اشتغال پایدار و تولید ثروت است.

,

وی در ادامه همین مطلب یادآور شد: امروز اگر آمار سرقت، طلاق، اعتیاد و فرار از خانه بررسی و ریشه یابی شود، تمام آن بر میگردد به بیکاری، امروز جهاد اکبر ما احیای اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی است.

,

عرب با توجه به موقعیت و ظرفیت های موجود در سطح شهرستان رشتخوار، تصریح کرد: ما در شهرستان رشتخوار چیزی حدود 6 هزار هکتار غلات و 6300 هکتار مزارع زعفران داریم، باید روی فرآوری این محصولات کار کنیم، چیزی حدود 7 هزار باغات پسته جوان داریم، که با توجه به این ظرفیت این شهرستان در آینده نزدیک به رفسنجان خراسان تبدیل خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز نیاز جامعه جمهوری اسلامی ما اشتغال است، گفت: ما در سال گذشته تولید 21 تن زعفران خشک را در سطح این شهرستان  رشتخوار داشته ایم که با توجه به وجود این ظرفیت بزرگ در سطح شهرستان بحث تولید دمنوش های زعفرانی و نوشابه زعفرانی در حال پیگیری است.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان رشتخوار در ادامه، گفت: شهرستان رشتخوار یکی از بهترین تولیدکنندگان گندم در سطح استان خراسان رضوی است و با وجود سلیوی گندم 30 هزار تنی که در طی یکی دو سال اخیر در این شهرستان احداث و آماده افتتاح است، ما در تلاشیم که تولید با کیفیت گندم شهرستان را در سفره خود این مردم داشته باشیم.

,

شایان ذکر است در پایان این جلسه که با حضور همتی معین اقتصادی شهرستان رشتخوار همراه بود، از چند طرح اقتصادی بازدید به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه