اخبار داغ

اژه ای، معاون اول قوه قضاییه:

تحریم ها را دور می زنیم/ مردم باید در جریان احکام صادره برای قاچاقچیان قرار بگیرند

تحریم ها را دور می زنیم/ مردم باید در جریان احکام صادره برای قاچاقچیان قرار بگیرند
معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه به طور حتم تحریم ها دور می زنیم، گفت: یکی از مواردی که به رونق تولید ضربه می‌زند قاچاق است که نیاز دارد با همفکری و کمک تمامی مسئولان و مردم در برابر آن ایستادگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان با بیان اینکه دشن از وحدت و بیداری امت اسلامی می ترسد، اظهار کرد: بعد از گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان روز به روز ضعیف تر و ناتوان تر از گذشته شده اند و جمهوری اسلامی ایران مصمم تر و پر قدرت از پیش در راه رسیدن به اهداف عالیه خود در حرکت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است تا مردم را نسبت به ارزش‌های انقلابی خود دور کند، تصریح کرد: دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد و با آموزش مهره های خودشان به دنبال هنجارشکنی در جامعه و کنار زدن روسری هستند تا با پخش در فضای مجازی به اهداف خود برسند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال قبح شکنی در جامعه است، افزود: به جای اینکه دشمن از ما فیلم بگیرد در صورت مشاهده ناهنجاری، ما از آنان فیلم و عکس بگیریم و برای دستگاه قضا بفرستیم و نترسیم از فیلم‌هایی که از امر به معروف ما در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

,

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروزه دشمن با ایجاد فشار اقتصادی در تلاش است تا صبر مردم ایران اسلامی را لبریز کند، عنوان کرد: همه مدیران نظام، دستگاه قضا، مجلس و دولت وظیفه داریم مشکل اقتصادی مردم که مشکلی بس عظیم است را برطرف سازیم.

,

محسنی اژه‌ای افزود: در این بین وظیفه مدیران بسیار سخت است زیرا باید با تلاش و مجاهدت راه های دور زدن دشمن را بیابند و تحریم های حاکم در جامعه را دور بزنند.

,

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم تحریم ها دور می زنیم، اظهار کرد: بعضی ها به ما اعتراض می‌کنند چرا می‌خواهید تحریم را دور بزنید، باید به این نگاه ظالمانه در دنیا تأسف خورد، اموالمان را سرقت می‌کنند و هر نوع فشاری را می‌آورند، آنگاه افرادی که تحریم را دور می‌زنند را محکوم می‌کنند؟

,

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه بسیاری از موارد با تدبیر و تعقل می‌توان عادلانه و محکم انجام گیرد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور جنگ اقتصادی با دشمن است و همه توان دشمن برای از پای درآوردن مردم از طریق جنگ اقتصادی است.

,

اژه‌ای با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق را باید جدی گرفت، اظهار کرد: یکی از مواردی که به رونق تولید ضربه می‌زند قاچاق است که نیاز دارد با همفکری و کمک تمامی مسئولان و مردم در برابر آن ایستادگی کرد و مبارزه مبنایی و اساسی با افراد مفسد صورت گیرد به‌خصوص اگر در دستگاه حکومتی باشد و در این زمینه نباید هیچ کوتاهی صورت گیرد.

,

وی با تأکید بر اینکه برخوردها باید سریع، قاطع و بدون تبعیض باشد، افزود: اگر بخواهیم در مبارزه با فساد کارمان اثرگذار باشد باید کارمان دقیق، قاطع و دور از تبعیض باشد.

,

معاون اول قوه قضاییه خاطر نشان کرد: تنها به اطلاع‌رسانی گرفتن قاچاق بسنده نکنیم بلکه باید مردم مطلع شوند که احکام صادره به کجا رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه