اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در همدان تأکید کرد

کرامت به خرج دهید تا محتکران ورشکسته شوند

کرامت به خرج دهید تا محتکران ورشکسته شوند
امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه در این اوضاع اقتصادی کرامت جامعه این است که با نخریدن و مدیریت مصرف موجب کوتاه شدن دست محتکران و ورشکستگی آنان شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی صبح امروز در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع شهر اسدآباد، اظهار کرد: کریم بودن یکی از ویژگیهای امام دوم شیعیان امام حسن(ع) است که باید همه ما باید کرامت و بزرگواری از ایشان یاد بگیریم.

وی تأکید کرد: کرامت یعنی اینکه ما بیشتر از منافع خود به دیگران فکر و توجه کنیم.

امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در همدان با گریزی به وضعیت جامعه امروز و وضعیت گرانی و تورم، گفت: امروز دولت باید مدیریت کند و رسیدگی و مدیریت از وظایف اصلی اوست و حرف ما و همه مردم هم همین است اما شاید دولت به تنهایی توان مدیریت را در این زمان نداشته باشد و باید مردم کرامت خود را در این زمان نشان دهند و کمک کنند.

وی با بیان اینکه جامعه کرامت داشته باشد، دچار آسیب کمتری می‌شود، افزود: وقتی عده ای احتکار کنند، کرامت مردم این است که نخرند تا کرامت جامعه او را ورشکسته کند.

شعبانی موثقی اذعان داشت: آقایان دولت باید محتکران، اختلاسگران و سواستفاده کنندگان را کنترل کنند که نکردند، حال مردم باید وارد این عرصه شوند و با نخریدن و مدیریت مصرف کرامت را به جا آوردند.

وی به شب قدر و ویژگی های آن پرداخت و گفت: این شب فرصتی است که خود را سبکبال کنیم.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه