اخبار داغ

فیلم‌بردار مستند «برای نبل، برای الزهرا»:

آزادی نبل و الزهرا همانند آزادی خرمشهر بود/ خودمان را برای هر اتفاقی آماده کرده بودیم

آزادی نبل و الزهرا همانند آزادی خرمشهر بود/ خودمان را برای هر اتفاقی آماده کرده بودیم
فیلم‌بردار مستند «برای نبل، برای الزهرا» بابیان این‌که آزادی نبل و الزهرا همانند آزادی خرمشهر بود، گفت: در زمان فیلم‌برداری شرایط منطقه به‌گونه‌ای بود که خودمان را برای هر اتفاقی آماده کرده بودیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، میثم آقاجان پور صبح امروز در نشست رسانه‌ای که با عنوان رسانه، دفاع مقدس و مقاومت در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: مستندسازی و فیلم‌برداری از جبهه مقاومت از سال 94 و با اعزام گروه خودجوشی از علاقه‌مندان آغاز شد.

وی با اشاره به ساخت مسند «برای نبل، برای الزهرا» ادامه داد: در زمان آزادی شهر نبل الزهرا همانند فتح خرمشهر شاهد شادی مردم در خیابان‌ها و محله‌های شهر بودیم که خود شادی مضاعفی را در بین رزمندگان ایجاد کرد.

فیلم‌بردار مستند «برای نبل، برای الزهرا» با اشاره به زمان حضور گروه فیلم‌برداری و کارگردانی در سوریه افزود: روزی که وارد سوریه شدیم با شب یلدا مصادف بود و آن شب در حرم حضرت زینب حضور داشتیم که درواقع یکی از به‌یادماندنی‌ترین شب‌های زندگی‌مان شد.

وی ادامه داد: آزادسازی نبل الزهرا در دو عملیات محقق شد که البته در عملیات اول با توجه به شرایط عملیات و تأکید فرماندهان امکان فیلم‌برداری محقق نشد، درواقع اهمیت بالای سری بودن زمان عملیات یکی از دلایل ممانعت از فیلم‌برداری بود چراکه فرماندهان نمی‌خواستند دشمن اطلاعی از زمان عملیات پیدا کند تا اصل غافلگیری شکل بگیرد.

آقاجان پور تصریح کرد: در زمان عملیات اصلی به‌قدری درگیری‌ها شدت یافته بود که خودمان را برای هر اتفاقی آماده کرده بودیم و من نیز تنها خواسته‌ام از دوستان این بود که در صورت این‌که هر اتفاقی برایم رخ داد رم و دوربین در دست دشمن نیفتد.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه