اخبار داغ

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر خبر داد؛

دستگیری سارق موتور کولرهای منازل در کاشمر

دستگیری سارق موتور کولرهای منازل در کاشمر
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: سارق موتور کولر های منزل در این شهرستان که خود اعلام سرقت کرده بود دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  یار خراسانی، ابوالقاسم باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام سرقت موتور کولر منزلی در یکی از خیابان‌های این شهرستان، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: پس از مدتی دو فقره سرقت موتور کولر در همسایگی همان منزل اول به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که باعث شد موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده و ماموران کلانتری ۱۱ تحقیقات میدانی گسترده خود را در این خصوص آغاز کنند.

,

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: پس از چند روز تحقیقات میدانی، مأموران تجسس کلانتری ۱۱ به فردی که در ابتدا به عنوان مالباخته به کلانتری مراجعه کرده بود و در آن محل سکونت داشت مظنون شدند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: مظنون توسط مأموران کلانتری ۱۱ به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفته و در مدت کوتاهی شواهد و مستندات غیرقابل انکار پلیس باعث شد متهم با هماهنگی مقام قضایی به کلانتری فراخوانده شود.

,

باقری با بیان اینکه این متهم که از یکی از استان‌های غربی کشور به این شهرستان عزیمت و منزلی را اجاره و در آن سکونت داشته است، در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی مستندات محکم پلیس راهی جز بیان حقیقت برای وی نگذاشت، عنوان کرد: با انجام بازجوئیهای علمی پلیس، متهم به پنج فقره سرقت موتور کولر آبی از منزل شهروندان در این شهرستان اعتراف کرد.

,

وی تشریح کرد: متهم در بخشی از اعترافات خود عنوان داشته است پس از اجاره منزلی در این شهرستان، اقدام به سرقت موتور کولر منزل اجاره ای کردم و به جهت اینکه کسی به من مظنون نشود خودم با مراجعه به کلانتری در این زمینه اعلام سرقت کردم, سپس چهار مرحله دیگر اقدام به سرقت موتور کولر های آبی منزل های همجوار کردم و با این شرگرد می خواستم در مظان اتهام قرار نداشته باشم!

,

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به کشف موتور‌کولر های سرقتی و تحویل آنها به مالباختگان گفت: متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه