اخبار داغ

صدور حکم متهمان موسسات مالی

صدور حکم متهمان موسسات مالی
شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی، حکم متهمان پرونده موسسات مالی البرز ایرانیان و ولیعصر(عج) را که به افساد فی‌الارض متهم هستند، صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرونده موسسات مالی البرز ایرانیان، ولیعصر (عج)، آرمان و فردوسی، چهار متهم به نام‌های امیرحسین آزاد فرزند علی‌محمد، حسن قریانی فرزند حسین، محمد بهرامی حسن‌آباد فرزند محمد و احسان حیدری فرزند علی‌اکبر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس آنچه «محمد آقامیری راد» نماینده دادستان تهران در نخستین جلسه محاکمه متهمان این پرونده و در قرائت کیفرخواست دادسرا اعلام کرده، متهمان ردیف اول و دوم این پرونده یعنی امیرحسین آزاد و حسین قریانی به افساد فی‌الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی با علم به موثر بودن اقدامات‌شان متهم شده‌اند و اتهام متهم ردیف سوم نیز معاونت در اخلال در نظام اقتصادی کشور است.
,
 
,
شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی، در هفت جلسه به اتهامات متهمان پرونده موسسات مالی رسیدگی و نهایتاً مبادرت به صدور رأی کرد. رأی دادگاه برای تایپ و غلط‌گیری ارسال شده و طی یک الی دو روز آینده اعلام عمومی می‌شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه