اخبار داغ

سردار غیب‌پرور در بازدید از مناطق سیل‌زده سیمرغ اعلام کرد:

بازسازی و مرمت 20 هزار مسکن سیل‌زده توسط بسیج/ جهیزیه نوعروسان مناطق سیل‌زده را تأمین می‌کنیم

بازسازی و مرمت 20 هزار مسکن سیل‌زده توسط بسیج/ جهیزیه نوعروسان مناطق سیل‌زده را تأمین می‌کنیم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: 20 هزار واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی کشور در استان‌های سیل‌زده نوسازی، بازسازی و مرمت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز از فعالیت گروه‌های جهادی مستقر در منطقه سیل‌زده سیمرغ بازدید کرد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور در پایان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان از مناطق سیل‌زده مازندران بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات مردمان این منطقه قهرمان‌پرور دیدار و گفت‌وگو می‌کنم.

وی افزود: سیل اخیر در شمال کشور یک پیام داشته و آن پیام بزرگ که تداوم‌بخش همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی شده اکنون تبدیل به شعار عملی مردم و مسئولان در مناطق سیل‌زده شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه همدلی و اتحاد مسئولان و مردم در استان مازندران برای رفع مشکلات سیل‌زدگان از ابتدایی‌ترین ساعات حادثه تاکنون تداوم دارد، تصریح کرد: ملت ایران همواره تابع محض ولی‌فقیه خود بوده و هیچ‌گاه در مشکلات و سختی‌ها دست از خدمت‌رسانی و کمک به محرومان و اخیراً سیل‌زدگان برنداشته است.

سردار غیب‌پرور با تقدیر از کمک‌های انسان‌دوستانه ملت ایران و خیران بزرگ کشور در کمک به سیل‌زدگان استان‌های مازندران، گلستان، خوزستان و لرستان گفت: 20 هزار واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی کشور در استان‌های سیل‌زده نوسازی، بازسازی و مرمت می‌شود.

وی با اعلام اینکه سیل اخیر در کشور سبب همگرایی بین مردم و مسئولان شد، افزود: همان طور که به مردم قول داده بودیم آنها را رها نکرده و تا آخر کار در کنارشان هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه حتی در ماه مبارک رمضان هم کار ساخت خانه‌ها توسط گروه‌های جهادی تعطیل نشد، ادامه داد: باتوجه به ارزیابی صورت گرفته روند بازسازی در مازندران به خوبی پیش می رود و تاکنون 255 واحد مسکونی سیل‌زده در شهرستان سیمرغ مرمت شد و 361 واحد نیز در دست احداث است که تا پایان مردادماه تکمیل و تحویل مردم داده می‌شود.

وی ماه مبارک رمضان امسال را با ماه رمضان‌های سال قبل متفاوت دانست و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان امسال طعم نوع دوستی و مهرورزی دارد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی به کمک بسیج سازندگی در پروژه محرومیت‌زدایی و کمک به سیل‌زدگان آمدند، بیان کرد: سپاه پاسداران پس از ساخت واحدهای سیل‌زدگان و با کمک خیران محرومیت‌زدایی جهیزیه نوعروسانی که واحدهای مسکونی و جهیزیه آنان در سیل اخیر از بین رفته را تقبل و تأمین می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار در تشریح عملکرد گروه‌های جهادی در جریان سیل فروردین ماه امسال با بیان اینکه 400 گروه جهادی در روز‌های ابتدایی سیل وظیفه امدادرسانی و کمک به سیلزدگان استان را داشتند، گفت: 72 گروه جهادی اردیبهشت امسال بیش از 200 واحد مسکونی را که در جریان سیل آسیب دیده بودند مرمت و بازسازی کردند.

سردار محمدحسین بابایی افزود: 42 گروه جهادی با نام 42 شهید مدافع حرم مازندران اکنون در مناطق سیل‌زده استان در حال فعالیت هستند و تا پایان تیرماه، تعداد دیگری از خانه‌ها را پس از تعمیر و بازسازی به مردم سیل زده تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه کربلا مازندران با تشکیل ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده و پس از پیگیری و برگزاری جلسات متعدد با مسؤولین در پی انعقاد قرارداد با کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی مکلف شد 190 واحدمسکونی برای مددجویان سیل زده بسازد.

به گزارش بلاغ، رئیس بسیج مستضعفین 26 فروردین ماه سال جاری برای رسیدگی به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان مازندران وارد این استان شده بود و از نزدیک در جریان کار و وضعیت روستاهای سیل‌زده سیمرغ قرار گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه