اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

روز قدس، روز دفاع از آرمان های فلسطین است

روز قدس، روز دفاع از آرمان های فلسطین است
امام جمعه بروجرد گفت: روز قدس، روز دفاع از آرمان های فلسطین است و با حضور در راهپیمایی این روز دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارداشت: روز قدس روز حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و روز مقابله با استکبار به خصوص اسرائیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: حضور پر شور مردم در این روز بزرگ علاوه بر این که دل دوستان ما را در دنیا شاد می کند، دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام و ناامید خواهد کرد.

,

 

,

به گفته وی حضور در راهپیمایی روز قدس برای رضای خدا، دفاع از ملت مظلوم فلسطین و تحکیم پایه های حکومت اسلامی است که برای ما پاداش و حسنه خواهد داشت.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به پیام حضور مردم در راهیپمایی روز قدس تصریح کرد: ما همچنان از آرمان های فلسطین دفاع می کنیم و تا محو کامل رژیم صهیونیستی این آرمانها کمرنگ نخواهد شد.

,

 

,

 در ادامه عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد افزود: روز قدس باید با شکوه هر چه تمام برگزار شود و با حضور خود دفاع از ملت فلسطین را نشان دهیم.

,

 

,

وی اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم گذاشت.

,

 

,

لازم به ذکر است که راهپیمایی روز قدس ساعت 11 صبح از میدان شهدا به سمت خیابان آیت اله کاشانی، میدان صفا و مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه