اخبار داغ

نظرسنجی تخصصی ایپسوس فاش می کند:

مخالفت دو سوم مردم آمریکا نسبت به پیشدستی ترامپ در حمله به ایران/ ناامیدی 49درصد آمریکایی‌ها از موفقیت در برابر ایران

مخالفت دو سوم مردم آمریکا نسبت به پیشدستی ترامپ در حمله به ایران/ ناامیدی 49درصد آمریکایی‌ها از موفقیت در برابر ایران
حدود 60 درصد از آمریکایی ها بر این باورند که آمریکا نباید به نیروهای مسلح ایران حمله کند. نزدیک به نیمی از آمریکایی ها از اقدام ترامپ در برابر ایران نا امید هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ طبق یک نظرسنجی، تقریبا دو سوم مردم آمریکا مخالف پیشدستی آمریکا در حمله به ایران هستند.یک نظرسنجی در راشاتودی در پی ادامه تنش ها در خلیج فارس نشان داده که اکثریت قابل توجهی از شهروندان آمریکا مخالف ایده ی پیشدستی در حمله به ایران هستند و به شدت سیاست های ترامپ علیه ایران را رد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, راشاتودی,

بر طبق نظرسنجی تخصصی ایپسوس (Ipsos )، یک شرکت تحقیقات جهانی بازار مستقر در پاریس؛ حدود 60 درصد از آمریکایی ها بر این باورند که آمریکا نباید به نیروهای مسلح ایران حمله کند، این در حالی است که تنها 12 درصد از پیشدستی آمریکا در حمله به ایران حمایت کردند.

,

 

,

, ,

این رقم که برابر با تعداد بزرگسالان آمریکایی (51 درصد) بود از سوی بسیاری از رسانه ها نادیده گرفته شد.

,

پس از توئیت تهدید آمیز دونالد ترامپ علیه ایران در هفته گذشته، مشکل منطقه خلیج فارس به نقطه تحریک رسید. وی در توئیت خود نوشت که هر درگیری با آمریکا به معنای پایان رسمی ایران است.

,

 

,

, ,

وی در طول دو سال ریاست جمهوری خود، به شدت با توافق هسته ای سال 2015 (برجام) جنگیده و تحریم های اقتصادی را بر ایران تحمیل کرده است.

,

اکنون نزدیک به نیمی از آمریکایی ها (49 درصد) از اقدام ترامپ در برابر ایران نا امید هستند.

,

تنش های آمریکا و ایران بواسطه گسترش نظامی آمریکایی در ماه جاری افزایش یافت.

,

ایران که تمایل آمریکا به درگیری نظامی را باور ندارد، گفت که واشنگتن فاقد اراده سیاسی و دارایی های نظامی است. در ضمن، تهران اظهار داشت در حالی که قصد جنگ ندارد، اما برای هر احتمالی آماده است.

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه