اخبار داغ

مراسم بزرگداشت" فتح خرمشهر" در میناب برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت" فتح خرمشهر" در میناب برگزار می‌شود
معاون فرهنگی هنری سپاه میناب گفت:مراسم ویژه بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همزمان با سراسر استان در شهرستان میناب برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرگرد پاسدار اصغر رنجبر، معاون فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگو با خبرنگار ما گفت:مراسم گرامیداشت سوم خردادماه " فتح خرمشهر "به همت سپاه میناب جهت روایت فتح و ایثارگری رزمندگان در این شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون فرهنگی هنری سپاه میناب  با اشاره به عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس خاطر نشان کرد: عملیات بیت المقدس یک عملیات غرور افرین بود که هم اکنون از این روز به‌عنوان نماد ایستادگی و مقاومت در تقویم جمهوری اسلامی ایران یاد می‌شود.

,

رنجبر، حضورپاسداران، نیروهای انتظامی و بسیجیان در مراسم سوم خرداد، محفل انس با قرآن،اطلاع رسانی پیامکی در فضای مجازی، نصب بنر اطلاع رسانی در سطح شهر، تجلیل از رمنده ها و خانواده های معظم شهدا، پخش تیزر کنگره1500 شهید استان هرمزگان،سخنرانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مساجد حوزه های استحفاظی، عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام،انعکاس برنامه سوم خرداد در صدا و سیما و فضای مجازی از مهمترین برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در این شهرستان می باشد.

,

وی با تأکید برحضور پرشور مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان در این برنامه ها، تصریح کرد: برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان از شاخص ترین برنامه این روز محسوب می شود.

,

رنجبر با بیان اینکه این مراسم رأس ساعت ۱۱ صبح روز سوم خرداد در مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود، گفت:قبل از برگزاری نماز جمعه رزمندگان و یادگاران فتح خرمشهر به روایتگری و خاطره گویی خواهند پرداخت.

,

وی گفت: با هماهنگی های انجام شده رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مساجد حوزه های استحفاظی حوزه های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان میناب  به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد قبل از سخنران به روایت گری فتح خرمشهر خواهند پرداخت.

,

معاون فرهنگی هنری سپاه میناب  با بیان اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در سپاه میناب از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت،خاطر نشان کرد: صبح روز پنجشنبه دوم خرداد ماه محل انس با قرآن ویژه گرامیداشت فتح خرمشهر با حضور قاریان ممتاز استانی در نمازخانه سپاه ناحیه میناب برگزار می شود.

,

به گفته این مسئول همچنین در پایان مراسم سوم خرداد از چندین رزمنده و خانواده شهدای حاضر در عملیات فتح خرمشهر در حضور نمازگزاران و مسئولین شهرستان تجلیل و تقدیر خواهد شد.

,

اتتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه