اخبار داغ

عدم حضور فرماندار سربیشه در زمان وقوع سیل و بازدید استاندار

عدم حضور فرماندار سربیشه در زمان وقوع سیل و بازدید استاندار
شنیده شده فرماندار شهرستان سربیشه در زمان وقوع سیل و همچنین در زمان بازدید استاندار از روستاهای سیل‌زده، در محل حضور نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، روز گذشته در اثر شدت بارندگی، در بیشتر نقاط استان خراسان جنوبی روان‌آب و سیل جاری شد. بیشترین میزان سیل و خسارت در روستای شیرگ‌آقا از توابع بخش مرکزی شهرستان سربیشه به وقوع پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی بعد از بارندگی به شهرستان سربیشه سفر کرد و از نزدیک در جریان موضوع قرار گرفت. وی دستوراتی در خصوص تأمین نیازهای اولیه، زیرساخت‌های آب و برق، اعزام ماشین‌آلات راهسازی، بازگشایی مسیر برقراری راه‌های ارتباطی و جانمایی محل مناسب برای اسکان موقت سیل زدگان و همچنین تشکیل ستاد مدیریت بحران در محل روستا صادر کرد.
,
 
,
همچنین استاندار خراسان جنوبی دستور داده بود مدیران از شب گذشته در محل روستاهای سیل‌زده تا برطرف‌شدن نیازهای اولیه زیرساختی سیل‌زدگان و اسکان موقت در محل مناسب، مستقر باشند.
,
 
,
شنیده شده محمدجواد فلاحی فرماندار شهرستان سربیشه در زمان وقوع سیل و همچنین در زمان بازدید استاندار از روستاهای سیل‌زده، در محل حضور نداشته است. در تصاویر بازدیدها نیز تصویری از فلاحی وجود ندارد. شنیده شده فرماندار سربیشه در مرخصی بوده است. لازم بود بعد از این اتفاق، فرماندار زودتر از استاندار خود را به محل می‌رساند تا شاهد خدمات‌رسانی سریع‌تر به مردم می‌بودیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه