اخبار داغ

روایت شاعر جوان از دیدار رهبر انقلاب باشعرا؛

مجموعه شعرم را تقدیم رهبرانقلاب کردم/ رباعی که مورد استقبال رهبری قرار گرفت

مجموعه شعرم را تقدیم رهبرانقلاب کردم/ رباعی که مورد استقبال رهبری قرار گرفت
شکوری فرد گفت: فضای جلسه به قدری صمیمی بود که شاعران از جمله خود من از نزدیک دیدگاه ها و اشعار خود را محضر مقام معظم رهبری بیان کردیم، حتی گاهی هم که محافظان مانع می شدند رهبری آن‌ها را کنار می زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد شکری فرد شاعر جوان هشترودی که تنها نماینده آذربایجان شرقی در دیدار رمضانی رهبرانقلاب با شاعران بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار آناج، اظهار داشت: این دیدار سومین حضور من در شب شعر رهبر انقلاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت:امسال از استان آذربایجان شرقی تنها یک نماینده حضور داشت، جای تاسف وجود دارد استانی با این ظرفیت غنی فرهنگی چراباید فقط یک نفر در این دیدار معنوی و مفید حضور داشته باشد.

,

مجموعه شعرم را تقدیم رهبرانقلاب کردم

, مجموعه شعرم را تقدیم رهبرانقلاب کردم,

شکوری فرد خاطر نشان کرد: در دیدار  اخیر رهبر انقلاب، سه عنوان کتاب تقدیم معظم له شد، اولین کتاب مجموعه شعری بود که اشعار من  چاپ شده بود، دومین عنوان مربوط به مجموعه اشعار شاعران سبک هندی(گزیده شعر واعظ قزوینی) که مورد علاقه رهبر انقلاب است تقدیم شد، همچنین مجموعه شعر اساتید شیراز بود که از طرف آنان تقدیم رهبر انقلاب کردم.

,

شاعر جوان هشترودی ادامه داد: برخورد رهبر انقلاب با ادبیات و شعر واقعا مثال زدنی و در دنیا بی نظیر است زیرا رهبر یک کشور هشتادمیلیونی که این چنین به فرهنگ ملت خود اهمیت دهد ستودنی است،فضای جلسه به قدری صمیمی بود که شاعران از جمله خود من از نزدیک دیدگاه ها و اشعار خود را بر مقام معظم رهبری بیان کردیم، حتی گاهی هم که محافظان مانع می شدند رهبر انقلاب آن ها را کنار می زدند.

,

محدودیت ظرفیت باعث شد فقط یک نفر از استان حضور داشته باشد

, محدودیت ظرفیت باعث شد فقط یک نفر از استان حضور داشته باشد,

شکوری فرد تصریح کرد: متولی اعزام نفرات حوزه هنری است، امسال قصد داشتیم از شاعران دانش آموز نیز در این مراسم استفاده کنیم ولی به علت محدودیت ظرفیت این کار انجام نشد و سعی داریم در سال های بعد از دانش آموزان خوش ذوق نیز استفاده کنیم تا از نزدیک با فضای جلسه آشنا شوند.

,

وی یادآور شد: هنگام اهدای کتاب ها به رهبر انقلاب یک رباعی هم از از سروده های خودم تقدیم رهبری کردم که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

,

مایی که شدیم سر به راه شهدا

,

هستیم همیشه در پناه شهدا

,

بیرگون باشیمیز عشق یولوندا گئدجک

,

چونان که غلام ترک شاه شهدا

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه