اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا:

فرهنگ جهادی باید در همه عرصه‌های انقلاب زنده بماند/ثبت قرارگاه جهادی علمدار کربلا به عنوان موفق ترین گروه جهادی در کشور

فرهنگ جهادی باید در همه عرصه‌های انقلاب زنده بماند/ثبت قرارگاه جهادی علمدار کربلا به عنوان موفق ترین گروه جهادی در کشور
مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا از ثبت قرارگاه جهادی علمدار کربلا به عنوان موفق ترین گروه جهادی در کشور خبر داد و گفت: فرهنگ جهادی بایستی در همه عرصه های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وکیلی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برخی فعالیت های گروه جهادی ، اظهار داشت: فرهنگ جهادی بایستی در همه عرصه های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد: فرهنگ به استقلال اندیشیدن، و برون رفت از مشکلات و فشارهای اقتصادی و توانمند شدن در برابر دشمنان و امید و نشاط و آیندهء روشن، در گرو کار جهادی و فرهنگ جهاد است.

مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا با اشاره به مهمترین اقدامات این گروه جهادی گفت:یکی از مهمترین اقدامات گروه جهادی علمدار کربلا ایجاد کارگاه تولید برای حمایت از شعار رونق تولید و حمایت از خانواده های کم درآمد است.

وی بیان داشت: این قرارگاه در بحث جهیزیه دختران دم بخت هم فعالیت هایی داشته که می تواند به کمک مالی و تهیه کالای مورد نیاز اشاره کرد.

وکیلی ابراز داشت: در بحث درمان این قرارگاه به برخی خانواده های نیازمند کمک مالی نموده تا داروهای خود را تهیه کنند و همچنین استفاده از پزشکان خیر برای ویزیت رایگان بیماران و برگزاری جلسات مشاوره عمومی و خصوصی از جمله کارهای قرارگاه در این مسئله می باشد.

وی عنوان داشت: این قرارگاه جهادی برای افراد نیازمند گوشت گوسفندی تهیه کرده و همچنین برای برخی خانواده ها کفش، لباس، چادر تهیه و بین آنها توزیع نموده است.

مسئول قرارگاه جهادی علمدارکربلا با اشاره به کلاس های آموزشی و فرهنگی، اضافه کرد: این قرارگاه بر اساس نیاز اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی شامل کلاس قرآن، خیاطی، مددکاری و دوره های طب ایرانی _ اسلامی نموده و همچنین اقدام به اعزام زیارت اولی ها به مشهد مقدس
نموده است.

وی خاطرنشان کرد:در بحث عمرانی هم این قرارگاه اقدام به تعمیر منازل برخی نیازمندان و یا مسجد جوادالائمه در خیابان شاهد کرده و ازطرفی هم با توجه به اولویت بندهای انجام شده توسط تیم کارشناسان و رزومه افراد اشتغال زایی هم فعالیت می کند.

وکیلی با اشاره به ساماندهی تولید و فروش محصولات خانگی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید این قراگاه جهت اشتغالزایی و کارآفرینی ودرآمدزایی برای خانواده اقدام به ساماندهی مشاغل خانگی جهت عرضه و فروش نمود.

وی عنوان داشت: عرضه این محصولات خانگی در مکان های مشخص می باشد و هر خانواده ای با هر هنر خانگی می تواند محصولات خود را به فروش برساند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه