اخبار داغ

مربی سپیدرود:

خیلی ها در حمایت از سپیدرود تنها لب و دهان بودند/ این تیم هیأت مدیره واقعی ندارد

خیلی ها در حمایت از سپیدرود تنها لب و دهان بودند/ این تیم هیأت مدیره واقعی ندارد
مربی و کاپیتان سابق سپیدرود با بیان اینکه خیلی ها راحت از کنار سپیدرود گذشتند، گفت: کسی دلش به حال این تیم نمی سوزد، خیلی ها در حمایت از سپیدرود تنها لب و دهان بودند و حرف های قشنگ می زدند ولی در عمل حمایت نمی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل حق شناس در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش نسبت به سقوط سپیدرود به لیگ یک، گفت: از اول فصل تا یکی دو ماه مانده به پایان رقابت های لیگ برتر اتفاقی که بارها و بارها در استان گیلان و رشت افتاده عدم حمایت از تیم های ورزشی و جوانان است و این موضوع سال ها برای سپیدرود و تیم های دیگر مثل چوکا، ملوان و داماش افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل حق شناس در گفت و گو با خبرنگار , ۸دی,  در واکنش نسبت به سقوط سپیدرود به لیگ یک، گفت: از اول فصل تا یکی دو ماه مانده به پایان رقابت های لیگ برتر اتفاقی که بارها و بارها در استان گیلان و رشت افتاده عدم حمایت از تیم های ورزشی و جوانان است و این موضوع سال ها برای سپیدرود و تیم های دیگر مثل چوکا، ملوان و داماش افتاده است.,

 

,

** ضعف های مدیریتی در سقوط سپیدرود مشهود است

, ** ضعف های مدیریتی در سقوط سپیدرود مشهود است, ** ضعف های مدیریتی در سقوط سپیدرود مشهود است,

مربی سابق سپیدرود با تأکید براینکه ضعف های مدیریتی در سقوط سپیدرود به دسته یک مشهود است، تصریح کرد: کارگروه ریشه یابی دلایل سقوط تیم باید تشکیل شود، اتفاقات مدیریتی سال های اخیر سپیدرود غیر طبیعی است و باید دلایل این همه تغییرات بررسی شود.

,

 

,

** تیم های استان همیشه در جزئی ترین مسائل مانند بلیط هواپیما و هزینه هتل درگیر هستند

, ** تیم های استان همیشه در جزئی ترین مسائل مانند بلیط هواپیما و هزینه هتل درگیر هستند, ** تیم های استان همیشه در جزئی ترین مسائل مانند بلیط هواپیما و هزینه هتل درگیر هستند,

حق شناس با اشاره به اینکه کم کاری برخی افراد در کنار ضعف های مدیریتی و پشتیبانی هم در این نتایج دخالت داشتند، اضافه کرد: هیچ پشتیبان قوی برای حمایت از تیم های استان به خصوص رشت نداریم و همیشه در بحث حمایت ها چشم به اما و اگر آنهم در تأمین جزئی ترین مسائل مثل بلیط هواپیما و هزینه هتل است.

,

وی با بیان اینکه مربی در تیم های رده اول تا چهارم لیگ برتر فقط کار خودش را می کند، تصریح کرد: کسی دنبال کار اقتصادی برای تیم نیست، سپیدرود یک هیأت مدیره واقعی ندارد، در عین حال برخی دنبال اسم در کردن در سپیدرود و کسب بهره اسمی بودند و این مسایل به تیم ریشه داری مثل سپیدرود ضربه می زند.

,

حق شناس با بیان اینکه خیلی ها راحت از کنار سپیدرود گذشتند، گفت: کسی دلش به حال این تیم نمی سوزد، خیلی ها در حمایت از سپیدرود تنها لب و دهان بودند و حرف های قشنگ می زدند ولی در عمل حمایت نمی کردند، قول های مسؤلان عملی نشد و روز هامنتظر این کمک ها بودیم .

,

 

,

** هشت میلیارد تومان هزینه کرد در لیگ برتر خنده دار است

, ** هشت میلیارد تومان هزینه کرد در لیگ برتر خنده دار است, ** هشت میلیارد تومان هزینه کرد در لیگ برتر خنده دار است,

کاپیتان اسبق سپیدرود با اشاره به اینکه لیگ برای سپیدرود تمام شد، ولی زندگی جریان دارد گفت: ماندن دست نشان مهم است، اگر امکانات خوب در اختیارش قرار دهند می توانیم باز به لیگ برتر صعود کنیم.

,

حق شناس با بیان اینکه هزینه های سپیدرود در لیگ برتر هشت میلیارد تومان بود، تصریح کرد: هشت میلیارد تومان هزینه کرد در لیگ برتر خنده دار است، تازه این پول را هم نداشتیم هزینه کنیم، لیگ دویی ها این مقدار هزینه می کنند و ما شرمنده مردم رشت هستیم چون تنها حامی ما بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه