اخبار داغ

سخنگوی وزارت خارجه: برای ملت ایران هیچ بن‌بستی وجود ندارد

سخنگوی وزارت خارجه: برای ملت ایران هیچ بن‌بستی وجود ندارد
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد و جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر این مردم هیچ‌گاه بر سر دوراهی قرار نمی‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه اعلام کرد هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد و سناریوهای دشمن علیه این ملت از پیش شکست‌خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم خود کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خود را بر اساس منافع و امنیت ملی خود مشخص می‌کند و هیچ‌گاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی‌گیرد. هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد و ایرانیان در طول تاریخ نشان داده‌اند که اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفتگو.

,

وی افزود: «مدتی است که یک سناریوی روانی ــ تبلیغی کنار عملیات تروریسم اقتصادی علیه ملت ما جریان پیدا کرده است و به همین دلیل ما این سناریوها و این حرف‌ها را نیز در قالب همان پکیج می‌بینیم. خود آنها نیز می‌دانند که این سناریو حتی اگر نگوییم نخ‌نما است، ولی از پیش شکست‌خورده است و قطعاً راه به جایی نخواهد برد».

,

اخیراً محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری سی‌ان‌ان تأکید کرده بود که ایران هرگز تسلیم تهدید و ارعاب نخواهد شد و تنها زمانی حاضر به مذاکره خواهد بود که طرف مقابل دست از تروریسم اقتصادی بردارد و به ایرانی‌ها احترام بگزارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه