اخبار داغ

خرمشهرهای پیش رو ...

خرمشهرهای پیش رو ...
این مبارزه « آبادانی نیز به‌دنبال دارد» یعنی همانطور که در عین ناباوری به‌تعبیر امام(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» پیروز میدان « خرمشهرهای پیش رو » نیز ملت ایران خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛سوم خرداد سال ۱۳۹۵ رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان کشور و دانشجویان حاضر در مراسم دانش آموختگی دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند: « آینده انقلاب متعلق به شما است و شما هستید که باید این تاریخ را با عزت حفظ کنید و بدانید در آینده، خرمشهرها، در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد و برعکس آبادانی نیز به‌دنبال دارد اما از جنگ نظامی سخت‌تر است.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

خرمشهر در دفاع مقدس برای ما یک نقطه ‌محوری بود. از این جهت، هم تصرف خرمشهر توسط دشمن دشواری‌های خودش را داشت و هم فتح خرمشهر پیروزی بی‌نظیری به شمار می‌رفت؛ دشمن قسم خورده‌ی ملت مقاوم ایران اسلامی، امروز به دنبال تصرف خرمشهرهای ذهنی، فکری و مکتبی ما در قالب اصطلاحی به نام جنگ نرم است.

,

نظام سلطه و عوامل و اذناب آن، بعد از حماسه ۸ سال مقاومت درجنگ تحمیلی،‌ دریافتند که دیگر توانایی مبارزه در میدان‌های رزم با ایرانیِ وفادار به مبانی اسلامی و آرمان‌های تعالی‌بخش انقلاب اسلامی را ندارند، بنابراین صحنه نبرد را به ‌صورت خاموش و غیرمستقیم به‌سوی افکار و عقاید مردم این سرزمین سوق داد.

,

به نظر می رسد در این میدانِ جنگ نرم که فراتر از جنگ نظامی است، نوع « جهاد» متفاوت و مبتنی بر منطق قرآنی و اسلامی است، «جهاد کبیر» به معنای ایستادگی، مقاومت، پیروی و تبعیت نکردن از کفار و مشرکین و در یک کلام جبهه استکبار است.

,

, ,

 

,

 

,

از شواهد و قرائن به خوبی پیداست که سردمداران جبهه کفر با استفاده از تمام امکانات و ابزارهای موجود و همچنین تلاش‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی و با همراهی عوامل خائن و مزدور داخلی خود در تلاشند تا با فشارهای وارده، نظام اسلامی را به زانو درآورند و وادار به تبعیت کنند، لکن عدم تبعیت قاطبه ی مردم ولایتمدار و بصیر ایران به دلیل اعتقاد راستین به ایدئولوژی و تفکر اسلامی و شعار هیهات من الذله، موجب عصبانیت شدید استکبار جهانی شده است و بجاست که در این مقال جمله تاریخی مرد متفکر و مظلوم انقلاب شهید بهشتی را تکرار کنیم که ای آمریکا؛ از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

,

دشمنان به امید اینکه بتوانند به جمهوری اسلامی ضربه‌ای وارد کنند، تحریم‌های بی سابقه ای را با هدف تسلیم کردن مسئولین مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور بر نظام اسلامی تحمیل کردند و در تلاشند تا مردم را در مقابل نظام قرار بدهند؛ لکن کینه و بغضی که آنها نسبت به ایران اسلامی دارند، باعث سردرگمی و گرفتاری در اشتباه محاسباتی شان شده است.

,

قطعا مردم بصیر و ولایتمدار و مسئولین شجاع و متکی به وعده یاری خداوند متعال، بدون ترس و واهمه از هیبت ظاهری و پوشالی شیطان بزرگ، مقاومت در برابر استکبار جهانی را گزینه اصلی خود می‌دانند، چراکه در این رویارویی و مقاومت، به اذن الهی دشمن وادار به عقب‌نشینی و اضمحلال خواهد شد. این برخورد، برخورد اراده‌ها است؛ و اراده‌ی نظام اسلامی با توکل به وعده حضرت حق به مراتب قوی‌تر از آنهاست.

,

سخن آخر اینکه این مبارزه « آبادانی نیز به‌دنبال دارد» یعنی همانطور که در عین ناباوری به‌تعبیر امام(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» پیروز میدان « خرمشهرهای پیش رو » نیز ملت ایران خواهند بود.

,

در گام دوم انقلاب و در خرمشهرهای پیش رو باید با تبیین شعارهای انقلاب و روشنگری نسبت به عمق این شعارها، به نسل جوان و نخبه انقلابی برای فتح الفتوح های جدید اعتماد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه