اخبار داغ

امام جمعه همدان:

عملکرد مجلس دهم مورد قبول نیست/شب قدر برای بیدار شدن است نه بیدار ماندن

عملکرد مجلس دهم مورد قبول نیست/شب قدر برای بیدار شدن است نه بیدار ماندن
امام جمعه همدان در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه اظهار داشت: علت سقوط خرمشهر توجه دولت وقت و بنی صدر به غرب بود و آنچه خرمشهر را آزاد کرد وجود جوانان مومن و انقلابی و معتقد به خودکفایی بود که با اتکا به قدرت و توان خود به سمت شکوفایی و پیشرفت رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، آیین سیاسی عبادی نماز جمعه در شهر همدان به امامت حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی و با حضور پر شور مردم مومن و روزه دار این شهر برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در همدان در خطبه اول نماز جمعه اظهار داشت: خداوند همه مومنان را به بازگشت،  توبه و بازسازی اتفاقات گذشته دعوت میکند.
وی افزود: خداوند باب توبه را برای بازگشت حقیقی بندگان خطاکار و پشیمان باز کرده است و شب قدر فرصتی برای بازگشت است. این سه شب قدر استغفار و بازگشت ایجاد شده است.
 
وی با استناد به روایتی از حضرت علی (ع)  گفت: تفکر مقدمه توبه است و در شب قدر  باید علم آموزی و معرفت مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,

شب قدر برای بیدار شدن است نه بیدار ماندن
امام جمعه همدان تاکید کرد: شب قدر برای بیدار شدن است نه بیدار ماندن و  بیدار شدن از بیدار ماندن مهم تر است.
وی افزود: توسل به معصومین در شبهای قدر،  باب توبه است و توجه به امام زمان در این شب درهای توبه را باز میکند.

, شب قدر برای بیدار شدن است نه بیدار ماندن,
,
,

خطیب جمعه همدان در خطبه دوم ضمن بازخوانی حماسه آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد اظهار داشت: باید به علت سقوط خرمشهر توجه کنیم و این مهم تنها با تامل در تاریخ میسر است.

,

وی افزود: علت سقوط خرمشهر توجه دولت وقت و بنی صدر به غرب بود و آنچه خرمشهر را آزاد کرد وجود جوانان مومن و انقلابی و معتقد به خودکفایی بود که با اتکا به قدرت و توان خود به سمت شکوفایی و پیشرفت رفتند.

,

امام جمعه همدان گفت: اگر یک ملت باور کند که بدون اتکای به قدرتهای جهانی میتواند شکوفا شود قطعا آزاد شده و نجات میابد.  

,

وی افزود: ما امروز هم در حال سقوط هستیم و در عرصه اقتصادی و فرهنگی خرمشهر داریم. امروز نیز  تنها راه حل نجات این کشور و آزادسازی این خرمشهرها احیای تفکری است که خرمشهر را آزاد کرد.  

,

آیت الله شعبانی تاکید کرد: روشهای آزادسازی خرمشهرها روش های واحدی است زیرا سنت های الهی سنتهای واحدی است. به همین جهت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تشکیل  یک دولت جوان و با انگیزه تاکید کردند و جوانگرایی را لازمه امروز انقلاب دانستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ضمن اشاره به سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  باید بدانیم در همه ادوار این کشور اسلامی رشد فراوانی داشتیم و همه دوره های مجلس خدماتی داشته اند اما مطالبه گری را نباید فراموش کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید پاسخگوی عمل خود باشند و این مطالبه گری باید در جهت سازندگی باشد نه تخریب.
امام جمعه همدان با مخاطب قرار داد مجلس دهم گفت: مجموعه نمایندگان بابد بگویند در بحث مبارزه با فساد چه کرده اند و کدام قوانین را برای مبارزه با مفاسد وضع کرده اید؟
نمایندگان باید پاسخ دهند که در جنگ اقتصادی کنونی کدام قوانین در جهت بهبود اوضاع اقتصادی وضع شده است؟

,
,
,

وی تاکید کرد: صف های طولانی که در سطح شهر برای کالاهای اساسی تشکیل میشود در شان مردم نیست و مسئولین استانی و نهادهای نظارتی باید این موضوع را اصلاح کنند و نمایندگان پیگیر رفع مشکلات اقتصادی مردم از دولت باشند.

,

شعبانی افزود مجلس دهم باید توضیح دهد در بحث حذف ارز 4200 تومانی از کالاهای اساسی  چه کرده است؟  

,

وی در پایان گفت: عملکرد مجلس مورد قبول مردم نیست هرچند صدای فریاد تعدادی از نمایندگان مجلس در حمایت از مردم به گوش میرسد اما این تعداد کافی نیست و به طورکلی مجلس دهم عملکرد خوبی نداشته است.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:
اعتماد به جوانان این کشور پیروزی به ارمغان خواهد آورد

, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:
اعتماد به جوانان این کشور پیروزی به ارمغان خواهد آورد
,
,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت:مسئولین بدانند که دشمنان در طول تاریخ همیشه مات و مبهوت قدرت جوانان این کشور بوده اند و اعتماد به جوانان حماسه های دیگر خواهد آفرید.

,

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و مقام و منزلت شب های قدر اظهارکرد: تمام مقدرات انسان در شب های قدر نوشته می شود و امیدواریم که بتوانیم با معرفت شب های قدر را درک کنیم.

,

وی با انتقاد از روزه خواری در ملا عام افزود:کسانی که در ملا عام اقدام به روزه خواری می کنند باعث تضعیف روحیه روزه داران و تقدس زدایی از جامعه اسلامی می شوند.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به آزاد سازی خرمشهر اضافه داشت: جوانانی که دیروز در خلق حماسه آزاد سازی خرمشهر مجاهدت کردند امروز دغدغه شغل دارند و این در شان جوانان مملکت ما نیست.

,

وی با تاکید بر قدرت جوانان این مرز و بوم تاکید کرد:مسئولین بدانند که دشمنان در طول تاریخ همیشه مات و مبهوت قدرت جوانان این کشور بوده اند و اعتماد به جوانان حماسه های دیگر خواهد آفرید.

,

باقری با اشاره به فرزند آوری در جامعه خاطر نشان کرد: کسانی که فرزند آوری را به خاطر مسائل اقتصادی به تاخیر می اندازند به قرآن و وعده الهی شکاک هستند.

,

امام جمعه ملایر
خرداد ماه مقاومت است/مجلس دهم نتوانست خود را در راس امور قرار دهد

, امام جمعه ملایر
خرداد ماه مقاومت است/مجلس دهم نتوانست خود را در راس امور قرار دهد
,
,

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر اظهار داشت: امروز اسلام انگلیسی و اسلام آمریکایی در حال مرجعیت سازی هستند تا جامعه اسلامی را دچار انحراف کنند.
وی با اشاره به مهمترین دلایل خانه نشینی امام علی(ع) در صدر اسلام بیان کرد: برخی افراد در صدر اسلام با مرجعیت سازی، تحریم اقتصادی و ایجاد انحراف باعث خانه نشینی امام علی(ع) شده و ضربه سنگینی به اسلام ناب زدند.
امام جمعه ملایر با گرامی داشت سالروز آزادی خرمشهر بیان کرد: سوم خرداد روز خودباوری و به دست آوردن مدال مقاومت و روز شکست دشمنان و روز تبلور قدرت خدا و پیروزی مجاهدان فی سبیل الله است.
وی با اشاره به سخن رهبری درباره اینکه خرمشهرها در پیش است عنوان کرد:  ما با توکل با ایستادگی و پیروزی در خرمشهر باید از آن در مقابل همه حملات، توطئه ها و هجمه های دشمن درس گرفته و در برابر آنان ایستادگی کرده تا  پیروز شویم.
حجت الاسلام برقراری گفت: خرداد، ماه استقاومت است و مدرسه خرداد به ما درس مقاومت می دهد.
وی با اشاره به قدرت موشکی امروز ایران اسلامی بیان کرد: دشمنان و احمق های درجه اول باید بداند که قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست و ما مقاومت را از خرمشهر یاد گرفتیم.
وی با اشاره به مقاومت مسئولین و ملت به رهبری آیت الله خامنه ای در مقابل زیاده خواهی دشمنان بیان کرد: دشمن به بهانه جنگ و با جاده صاف کنندگی اعراب درصدد زمین زدن ایران اسلامی بود که با مقاومت دشمن عقب نشینی کرد.
امام جمعه ملایر به دیدارهای اخیر رهبری اشاره کرد و گفت: رهنمودهای رهبری در بحث مذاکره جامع بود و به مکر و حیله دشمن، برداشته شدن یک جای تحریم ها، گرفتن تعهدات و ده ها مورد رهبری به رئیس جمهور و وزیر خارجه بارها اشاره کردند.
وی افزود: تاکیدات رهبری تا چه اندازه انجام شده باید اقشار و نخبه های جوان آن را بررسی کنند.
امام جمعه ملایر گفت: برخی دنبال فتنه هستند و می گویند دولت اختیاری ندارد و می خواهند مشکلات را به گردن رهبری بیندازند، اما طبق قانون اساسی بیشترین اختیارات را در کشور دولت داشته و رهبری کمترین اختیارات را دارد و این فتنه ای جدید است.
امام جمعه ملایر با اشاره به عملکرد مجلس شورای اسلامی در مقابل مشکلات کشور بیان کرد: مجلس دهم نتوانست خود را در راس امور قرار دهد و در این مشکلات نتوانست خوب عمل کند.
وی گفت: مجلس این دوره چه قانونی در مقابل مشکلات، فسادها و رانت ها تصویب کرد که جلوی آنان گرفتع شود؟
حجت السلام برقراری تاکید کرد: احتکارها که ربطی به تحریم ندارد و مجلس باید قانونی تصویب کند که کسی جرات این کار را نداشته باشد.
 وی افزود: در این دوره از مجلس شورای اسلامی چند قانون و لایحه در مقابل فساد تصویب شده است و برخی نمایندگان در مقابل لایحه های مقابله با فساد سکوت می کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه شهرستان اسدآباد:

مسئولان با نابخردی خود روی اعصاب مردم راه نروند/ آه مردم مسئولان نابخرد و بی مدیریت را خواهد گرفت


حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان ، اظهار کرد: قرآن برای عمل و هدایت و به عنوان بهترین موعظه آمده است که تدبر و توجه به آن مهم است.

وی  بابیان اینکه برخی در خواندن نماز و اصول آن کوتاهی می کنند، افزود: باتوجه به بارش های اخیر در سالجاری نباید در پرداخت زکات کوتاهی کنند و کسی که به آن را عمل نکرد، نمازش مورد قبول حق نیست.

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: نباید خواندن نماز تنها به ماه رمضان اکتفا شود.
وی افزود: در آستانه شبهای قدر باید توبه ، استعفار و انابه در عمل انسان مورد توجه قرار گیرد.

حسینی‌مجد باگرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: امام ره آزادسازی خرمشهر را از معجزات الهی می دانست و فرمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی بابیان اینکه باید روحیه استقامت باید همچنان در جامعه اسلامی باشد، افزود: اگرچه بعضی از مسئولان نابخرد و نالایق که هرکس می خواهد باشد، مدیریتش ضعیف است اما مردم در برابر این سختی ها مقاومت می کنند.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: مردم صبورند و مسئولان نباید با بی مدیریتی خود از آن سواستفاده کنند و با نابخردی خود روی اعصاب مردم راه نروند چرا آه مردم آنان را خواهد گرفت.

وی از کمکهای ۱۲۰ میلیون تومانی مردم به خانواده زندانیان و از دانشگاه سیدجمال برای ایجاد ورزشگاه دانشجویی در همجواری خوابگاه قدردانی کرد.

حسینی مجد از مردم خواست که نوعید اموات خود را در یک روز از قبل از عید فطر برگزار کنند و در نماز عید فطر به صورت اجتماع باشکوه برپا کنند.

وی بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در هفته آینده تأکید کرد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه اسدآباد هم در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، به تلاش رزمندگان اسلام برای این امر اشاره کرد.
فیروز محمودی افزود: آزادسازی خرمشهر تنها با اراده الهی و تفکر الهی امام ره و زحمات رزمندگان امکان پذیر شد.
 

, امام جمعه شهرستان اسدآباد:

مسئولان با نابخردی خود روی اعصاب مردم راه نروند/ آه مردم مسئولان نابخرد و بی مدیریت را خواهد گرفت
,
,
, مسئولان با نابخردی خود روی اعصاب مردم راه نروند/ آه مردم مسئولان نابخرد و بی مدیریت را خواهد گرفت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه