اخبار داغ

پژوهشگر و مستند ساز:

تحریم ها ربطی به بود و نبود ترامپ ندارد

تحریم ها ربطی به بود و نبود ترامپ ندارد
پژوهشگر و مستند ساز مستقل با اشاره به اینکه تحریم ها و برخی خواسته های آمریکا ربطی به رئیس جمهور آنها ندارد، گفت: تحریم ها با ترامپ یا بدون ترامپ وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل کریمى پژوهشگر و مستند ساز مستقل در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به نتیجه امروز برجام، اظهار داشت: مذاکرات هسته ای متنی بود که حاشیه آن مهمتر از خود متن بود.

وی ادامه داد: اگر شما به عنوان ناظر، این مسئله را از نزدیک رصد می کردید و حاشیه ها را می دید به یک نتیجه دیگری می رسیدید.

پژوهشگر و مستند ساز مستقل بیان داشت: من به عنوان فیلم ساز مستقل در آنجا حضور داشتم و وقتی برخی حرکت ها و مسائل را می دیدم نتیجه امروز را حدس می زدم و امروز را می دیدم و در مصاحبه های خودم به نوعی سوالات را به مسائل امروز ربط می دادم.

وی اضافه کرد: بر اساس شرایطی که آنها در آن زمان قرار می دادند و شرایطی که ما می گفتیم مشخص بود امروز به اینجا خواهیم رسید حتی اگر ترامپ نبود و رئیس جمهور دیگری به قدرت می رسید.

کریمی تاکید کرد:  اگر ترامپ برود و کسی دیگر جای او بیایید همین مسائل وجود دارد قبل از اینکه ترامپ بیایید ما تحریم بودیم پس آیا امروز برجام باعث شد تحریم ها برداشته شود یا قول آن بوئینگ هایی که به ماداد بودند که بدهند بعد معلوم شد که این قصه سوری بود را دادند، هیچ کدام این مسائل حل نشد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه