اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

841 پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شد/ بیشتر پرونده‌ها در حوزه قاچاق تشکیل شده است

841 پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شد/ بیشتر پرونده‌ها در حوزه قاچاق تشکیل شده است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به تشکیل 841 پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پرونده‌های تخلفاتی وارد شده به تعزیرات حکومتی استان زنجان در از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از ابتعدای امسال 841 پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تعداد پرونده‌های مختومه را در این مدت 949 مورد عنوان کرد و گفت: عملکرد تعزیرات حکومتی در سه حوزه‌ نیز 112.8 درصد بود.

,

تشکیل 72 در بخش بهداشت، دارو و درمان

, تشکیل 72 در بخش بهداشت، دارو و درمان, تشکیل 72 در بخش بهداشت، دارو و درمان,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: این پرونده‌ها به تفکیک در کالا و خدمات 689 پرونده، قاچاق کالا و ارز 80 پرونده و همچنین در بخش بهداشت و دارو و درمان 72پرونده بوده است.

,

وی به میزان محکومیت کلی پرونده‌هایی که در این مدت به تعزیرات حکومتی وارد شده اشاره و بیان کرد: میزان محکومیت این پرونده‌ها بالغ بر 50 میلیارد و 890 میلیون ریال بوده است.

,

ممیزی به میزان جریمه های وصولی پرونده ها افزود: از این میزان در حدود 13 میلیارد و 304 میلیون ریال وصول شده است.

,

وی بیشترین پرونده‌ها ثبت شده در سال جاری را عدم درج قیمت‌ها عنوان کرد: که در این راستا 232 پرونده در این باره در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گرانفروشی دومین مورد به لحاظ تعداد پرونده‌های  وارداتی بوده است عنوان کرد: در این راستا نیز 137 پرونده تشکیل و رسیدگی شده است.

,

وی همچنین با اشاره به تشکیل 106 پرونده به دلیل عدم صدور فاکتور گفت: در خصوص پرونده‌های کسب واحدهای صنفی نیز 68 پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده است.

,

ممیزی با اشاره به بیشترین احکام صادره در تعزیرات حکومتی افزود: جزای نقدی با 612 مورد بیشترین احکام صادره در پرونده‌ها بوده است.

,

توقیف 9 خودرو حامل قاچاق به نفع دولت

, توقیف 9 خودرو حامل قاچاق به نفع دولت, توقیف 9 خودرو حامل قاچاق به نفع دولت,

وی ضبط کالا را نیز 66 مورد عنوان کرد و افزود: ضبط خودرو‌های قاچاق به نفع دولت نیز 9 مورد بوده است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه نیز با اشاره به معدوم سازی کالاهای غیربهداشتی در استان زنجان خاطر نشان کرد: 9 مورد از کالاهای غیربهداشتی که کشف و ضبط شده بود معدوم شدند.

,

وی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های کشف شده در حوزه قاچاق کالا بود افزود: 15 پرونده وارده 15 پرونده مختومه در رتبه نخست بوده و میزان جریمه در این بخش نیز 16 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

,

ممیزی افزود: در رتبه دوم نیز پوشاک با 9 پرونده وارده و 7 پرونده مختومه بوده و جریمه‌های پرونده‌های مختومه نیز در این بخش بالغ بر 3 میلیارد و  906 میلیون ریال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه