اخبار داغ

آیت‌الله کعبی :

مسلمانان با بهره‌گیری از مکتب امیرالمؤمنین(ع) در جهت پیشرفت نظام گام بردارند

مسلمانان با بهره‌گیری از مکتب امیرالمؤمنین(ع) در جهت پیشرفت نظام  گام بردارند
عضو خبرگان رهبری گفت: مسلمانان با بهره‌گیری از مکتب امیرالمؤمنین (ع) در جهت اعتلا و پیشرفت نظام اسلامی گام بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به ایام سوگواری شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر اظهار داشت: امیر المومنین علی (ع) تجسم اسلام ناب محمدی، نمونه یک انسان کامل و نماد توحید، آزادی، عدالت، تقوی، معنویت، عبادت، بندگی خدا، جهاد و فداکاری درراه خدا در همه عرصه‌ها هستند.

وی بابیان این‌که ما باید در همه عرصه‌ها از سیره و شیوه‌ زندگی ایشان بهره ببریم، ابراز داشت: مسلمانان باید با بهره‌گیری از مکتب امیرالمؤمنین (ع) در جهت اعتلا و پیشرفت نظام اسلامی گام بردارند و با حضور در میدان‌های گوناگون در جهت نصرت اسلام گام بردارند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به لیالی پرفضیلت قدر تأکید کرد: باید شب‌های قدر را قدر بدانیم و در چنین شب‌هایی بافضیلتی بیش از همیشه با خداوند ارتباط بگیریم.

وی بابیان این‌که علما و بزرگان بارها در خصوص اهمیت شب‌های قدر توصیه‌های گوناگونی را داشته‌اند، گفت: شب قدر بهتر از هزار ماه است به‌طوری‌که فرشتگان الهی بر انسان کامل که در دوران ما امام زمان (عج) هستند، نازل می‌شوند.

کعبی ادامه داد: ما باید انسان کامل را در همه عرصه‌های زندگی الگو قرار دهیم و دعا، استغفار و احیای این شب‌های پرفضیلت را فراموش نکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه