اخبار داغ

در ماه رمضان انجام شد؛

اعزام 10 گروه جهادی به مناطق محروم حاجی آباد

اعزام 10 گروه جهادی به مناطق محروم حاجی آباد
مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد از اعزام 10 گروه جهادی در ماه رمضان به مناطق مختلف حاجی آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سالاری، مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص جهادگران بسیجی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از جهادگران بسیجی در مورد اردوهای جهادی فرمودند: این یک حرکت خودجوش مردمی است، درست مثل جهادسازندگی در آغاز انقلاب، جهاد سازندگی همینگونه بوده، اول خود جوان‌ها شروع کردند، بسیج سازندگی و این اردوهای هجرت را قدر بدانید، این کار اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره مند می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سالاری با اشاره به اعزام 10 گروه جهادی به مناطق مختلف محروم حاجی آباد در ماه رمضان عنوان کرد: خودسازی و خدمت رسانی از مهم ترین رسالت های اردوهای جهادی است.

,

مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد از مهم ترین اهداف اردوهای جهادی را علاوه بر خودسازی و خدمت رسانی، کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با پرورش نیروها و مدیران جهادی و ایجاد روحیه امید و نشاط در مناطق محروم و تلاش در کارآمدی بسیج در کمک به محرومین و مستضعفین دانست.

,

وی به عرصه های فعالیت گروه های جهادی اشاره و خاطر نشان کرد: فعالیت بسیجیان در عرصه های فرهنگی،عمرانی، بهداشت و درمان، کشاورزی و اشتغالزایی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه