اخبار داغ

دبیر ستاد ساماندهی سواحل مرکز مازندران خبر داد؛

آغاز طرح سالم‌سازی دریا در 5 نقطه از سواحل ساری

آغاز طرح سالم‌سازی دریا در 5 نقطه از سواحل ساری
دبیر ستاد ساماندهی سواحل مرکز مازندران از اعمال تخفیف 50 درصدی ورودی طرح‌های سالم‌سازی دریا ویژه شهروندان ساروی خبر داد و گفت: طرح سالم‌سازی دریا در 5 نقطه ساحل ساری از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین خلردی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران تابستان در سواحل ساری در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به مصوبات جلسه اخیر ستاد ساماندهی طرح دریا، افزود: طرح سالم سازی دریا در 5 نقطه ساحل ساری از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فعال است.
 
دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان ساری با تاکید بر نظارت بر اجرای طرح دریا، خاطرنشان کرد: هدف اول، ارتقاء امنیت اخلاقی در سواحل و تفرجگاه‌ها و هدف دوم پیشگیری از تلفات جانی و مالی گردشگران است.   
 
خلردی از اعمال تخفیف 50 درصدی ورودی طرح‌های سالم‌سازی دریا ویژه شهروندان ساروی خبر داد و گفت: کلیه مجریان طرح دریا موظف به اجرایی شدن این تصمیم هستند و سازوکارهای نظارتی برای رعایت این موضوع تعیین شده است.
 
رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساری با اشاره به اینکه در سال گذشته هیچ غریق منجر به فوتی در سواحل ساری نداشتیم، متذکر شد:‌ تلاش برای تکرار این آمار در تابستان امسال نیز با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه