اخبار داغ

دبیر جشنواره رسانه و خزر اعلام کرد؛

ارسال 125 اثر به جشنواره رسانه و خزر/ مراسم اختتامیه تیرماه برگزار می‌شود

ارسال 125 اثر به جشنواره رسانه و خزر/ مراسم اختتامیه تیرماه برگزار می‌شود
دبیر جشنواره رسانه و خزر با بیان اینکه 125 اثر ارسالی به این جشنواره هم اکنون در حال داوری است؛ گفت: نتایج این جشنواره بنا است تا بزودی اعلام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص تازه‌ترین اخبار برگزاری جشنواره رسانه و خزر اظهار کرد: این جشنواره مطبوعاتی میان فعالان حوزه رسانه‌های خبری استان‌های گلستان، گیلان و مازندران با محوریت دریای خزر در حوزه‌های زیست محیطی، سیاسی، اقتصادی، گردشگری، نوار ساحلی، فرهنگ‌ها و آداب و رسوم، آسیب‌های اجتماعی و غیره برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,


وی افزود: طی فراخوان اعلام شده، از کلیه روزنامه‌نگاران اعم از نویسندگان، خبرنگاران، متخصصان چندرسانه‌ای، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی مجازی دعوت شد تا آثار خود را که از دی ماه 1396 تا پایان اسفند ماه 1397 به رشته تحریر در آورده‌اند، براساس محورها و بخش‌های اعلام شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه و خزر خاطرنشان کرد: مجموعا 125 اثر به این جشنواره ارسال شده است که شامل 28 گزارش، 44 مقاله، 21 خبر، 7 مصاحبه، 14 گزارش تصویری و عکس و همچنین 11 اثر در بخش رسانه‌های سراسری و خزر می‌باشد.

یوسفی با بیان اینکه آثار ارسالی هم اکنون در حال داوری است؛ تصریح کرد: نتایج این جشنواره بنا است تا  بزودی اعلام شود و طبق تصمیمات اخذ شده مراسم اختتامیه این جشنواره در تیرماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: جشنواره مطبوعات مازندران نیز طبق سنوات گذشته طی سال‌جاری نیز برگزار خواهد شد و اخبار تکمیلی آن، متعاقبا از سوی رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه