اخبار داغ

وعده سر خرمن دوباره به خبرنگاران؛

وزیر کار: خبرنگاری، شغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود

وزیر کار: خبرنگاری، شغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود
طبق اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شغل خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان آور قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، خبرنگاری، کلمه‌ای که شاید به زبان آوردنش برای همه آسان ولی نامش که برای اهل فن بیان می شود، شغلی پر از عشق و استرس باشد. پر از اتفاقاتی که باید در تلاش بود بدون کم و کاست نوشت و آگاه کرد مردمی را که نیاز دارند در جریان امورات پیرامون خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگاری، کلمه‌ای که شاید به زبان آوردنش برای همه آسان ولی نامش که برای اهل فن بیان می شود، شغلی پر از عشق و استرس باشد. پر از اتفاقاتی که باید در تلاش بود بدون کم و کاست نوشت و آگاه کرد مردمی را که نیاز دارند در جریان امورات پیرامون خود باشند.,

و حالا بعد از سالیان متمادی، خیلی از پیشکسوتان، عرصه را برای جوانان باز کرده‌اند و صد حیف با دست خالی دست از کار کشیدند. همیشه خبرهایی برای دیگران می‌نویشتیم، حالا نوبتش رسیده است که کمی از خودمان خبر منتشر کنیم.

,

چندی پیش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دارد، این خبر در کنار تحمل مشقت‌های خبرنگاری، امر مبارکی محسوب می‌شد.

,

شریعتمداری اظهار کرد: «مستند به ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی تبصره (۲) الحاقی ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی، موضوع تصویب نامه هیات وزیران در سال ۸۶، شغل خبرنگاری صراحتاً به عنوان مشاغل سخت و زیان آور عنوان شده است و مصادیق آن طی مصوبات هیات وزیران در سال ۸۳ تصریح شده است».

,

در ادامه نامه شریعتمداری آمده است: بدیهی است در صورت ارائه درخواست متقاضیان به دبیرخانه‌های کمیته‌های استانی بررسی مشاغل سخت و زیان آور سراسر کشور، مراتب توسط کمیته‌های استانی مورد تطبیق و امعان نظر قرار خواهد گرفت و در صورت احراز سوابق بازنشستگی، مستمری آنها توسط سازمان تامین اجتماعی برقرار می‌شود.

,

, ,

ثبت نام در سامانه، شرط برخورداری از قانون جدید

, ثبت نام در سامانه، شرط برخورداری از قانون جدید, ثبت نام در سامانه، شرط برخورداری از قانون جدید,

پیرو انتشار خبر وزیر؛ محمدپور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج اظهار داشت: خبرنگارانی که در سامانه رسانه و صندوق اعتیاری هنر ثبت نام کرده باشند می‌توانند از تصمیمات کشوری در خصوص بیمه خبرنگاران و مشاغل سخت و زیان آور بهره‌مند شوند.

, در سامانه,  رسانه ,  رسانه , و,  صندوق اعتیاری هنر,  صندوق اعتیاری هنر,

وی گفت: خبرنگاران در کنار اینکه تلاش‌های فراوانی برای تهیه خبر می‌کنند، با ثبت نام در سامانه‌های مربوطه می‌توانند از مزایای این طرح اعلامی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه