اخبار داغ

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده و دستگیری کلاهبرداران میلیاردی

برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده و دستگیری کلاهبرداران میلیاردی
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ کلاهبردارکارت به کارت و کشف کلاهبرداری یک میلیارد ریالی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

 برخورد قطار مسافربری با عابر در قزوین

,  برخورد قطار مسافربری با عابر در قزوین,

سرهنگ دوم رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ساعت 22 شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد قطار مسافربری " تهران - تبریز " با عابر پیاده در شهرک "شریفیه" شهرستان "البرز" (کیلومتر 130 ریلی) بلافاصله ماموران انتظامی  به محل اعزام شدند.

,

وی افزود: با حضور ماموران در محل سانحه مشخص شد عابر پیاده 42 ساله که قصد عبور غیر مجاز از حریم راه آهن را داشته با بدنه قطار مسافربری در حال حرکت برخورد و در دم فوت کرده است.

,

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین با اشاره به این که سانحه باعث وقفه چند دقیقه ای در حرکت قطار شد،گفت: کارشناسان علت این حادثه را ورود غیرمجاز به حریم ریلی راه آهن از سوی عابر پیاده اعلام کردند.

,

کشف کلاهبرداری یک میلیاردی در قزوین

, کشف کلاهبرداری یک میلیاردی در قزوین,

سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای با موضوع کلاهبرداری (کارت به کارت)  رسیدگی به موضوع با تشکیل کارگروهی ویژه از کاراگاهان در دستور کار قرار گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه در این پرونده از یک شهروند قزوینی مبلغ 270 میلیون ریال کلاهبرداری شده بود افزود: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات از طریق منابع و امکانات مختلف هویت 2 نفر از کلاهبرداران شناسائی شد.

,

این مقام انتظامی اضافه کرد: یک اکیپ از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضائی لازم به استان" تهران" اعزام که در نهایت متهمان با اقدامات مراقبتی لازم طی یک عملیات ضربتی که قصد فرار داشتند دستگیر شدند.

,

رئیس پلیس آگاهی استان عنوان کرد: در بازجوئی های فنی پلیسی، متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی بودند ولی در مواجه با مستندات و ادله متقن پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

,

وی با اشاره به اینکه در این خصوص تاکمون 12 شاکی شناسایی شده است خاطر نشان کرد: کلاهبرداران از شاکیان مبلغ یک میلیارد ریال با این شیوه و شگرد کلاهبرداری کرده اند.

,

مرادی در پایان با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی استان شدند از مردم خواست: از اعتماد بیش از حد به دیگران بپرهیزند چرا که هرگونه تماس تلفنی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی و درخواست رفتن نزد دستگاه های خودپرداز ، زنگ خطری برای دسترسی به اطلاعات حساب بانکی و تخلیه موجودی حساب می باشد.

,

 توقیف دام قاچاق در شهرستان تاکستان

,  توقیف دام قاچاق در شهرستان تاکستان,

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش "ضیاء آباد" حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون "خاور " مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

وی در ادامه افزود: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از خودروی مورد نظر، 28 راس دام (گوسفند) قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

,

این مسئول با اشاره به این که، متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام های قاچاق کشف شده را 700 میلیون ریال برآورد کردند.

,

فرمانده انتظامی تاکستان در پایان با بیان این که پایداری امنیت اقتصادی در هر جامعه ‌ای نیازمند مشارکت مردم با پلیس است از شهروندان خواست :در صورت مشاهده موارد مشکوک ، موضوع را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110به پلیس اطلاع دهند.

,

ناکامی سوداگران مرگ در قاچاق مواد مخدر در آبیک

, ناکامی سوداگران مرگ در قاچاق مواد مخدر در آبیک,

سرهنگ حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی توسط عوامل عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک نفر سابقه دار با استفاده از وسایل نقلیه عمومی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی  به قزوین را دارد که بررسی موضوع در دستور کارعوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

,

وی در ادامه گفت: با تشکیل 2 اکیپ از عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "آبیک"پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی طی انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم در محورهای مواصلاتی با تلاش ماموران خودروی حامل فرد مورد نظر شناسائی و متوقف شد.

,

فرمانده انتظامی آبیک افزود: در بازرسی از وسایل همراه وی مقدار 8 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

,

حسنوند در پایان با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص نگهداری یا توزیع مواد مخدر بلافاصله موضوع را از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع دهند.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه