اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

انتفاضه و مقاومت، اسرائیل را به ارتشی شکست پذیر تبدیل کرد

انتفاضه و مقاومت، اسرائیل را به ارتشی شکست پذیر تبدیل کرد
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شکست پذیری اسرائیل، گفت: صهیونیست ها هر روز از انتفاضه و مقاومت شکست می خورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، ضمن بیان اینکه هدف از تشکیل اسرائیل ایجاد قدرتی مقابل مسلمانان بود تا به وسیله آن مسلمانان را مضمحل کنند یا اگر توان اضمحلال ندارند حداقل آنها را مهار کنند، گفت: بعد از تشکیل اسرائیل و حوادثی که در منطقه به وجود آمد، تقریبا اسرائیل به عنوان قدرتی شکست ناپذیر در منطقه شناخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه اسرائیل را به عنوان ارتشی قدرت مند معرفی کردند که کشورهای عربی که در مقابلش می ایستند شکست می خورند، افزود: براساس همین حرکت های مبارزاتی در فلسطین به وجود آمد و جنبش الفتح به مبارزه و جهاد با این رژیم پرداختند اما سبک مبارزات آنها قدیمی بود و از ابرقدرت های کمک می گرفتند تا ابر قدرت دیگری را از بین ببرند.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه این شیوه مبارزاتی جنبش الفتح جواب نداد و موفق نبودند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران حرکتی نو و جدید را در شیوه مبارزاتی آغاز کرد به این نحو که برای نجات از چنگال یک قدرت بزرگ از ظالم دیگری کمک نگیرند و روی پای خود بایستند و به خدا اعتماد کنند.

,

مهدوی نژاد ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با این شیوه مبارزاتی به پیروزی رسید و به دنبال آن این فرهنگ در همه جا از جمله در فلسطین اشغالی به وجود آمد که حرکات مبارزاتی خود را به تاثی از انقلاب اسلامی ایران پیش ببرند.

,

وی با بیان اینکه براساس همین امر حرکت های انتفاضه در فلسطین اشغالی به وجود آمد، اضافه کرد: این حرکت هر چند از نظر تشکیلات، تبلیغات و امکانات قدرت گروه های مبارز قبلی را نداشتند اما ثمرات بهتری گرفتند و توانستند به اسرائیل ضربه بزنند و مشکلاتی را برای این رژیم غاصب پیش آورند.

,

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه این فکر و شیوه جدید مبارزاتی در چهارچوب انتفاضه و مقاومت معجزه آفرید، گفت: یکی از اعجاز چنین اقدامی این بود اسرائیلی که به عنوان ارتش شکست ناپذیر از خودش تبلیغ می کرد بارها در حرکات مختلف چه در جنگی که با حزب الله و چه در غزه داشت، شکست خورد.

,

مهدوی نژاد ادامه داد: حمایت های آمریکا و سردمدارانش و پول های سعودی هم نتوانست علاج درد شکست های اسرائیل باشد و می بینیم که هر روز صهیونیست ها در جبهه هایی که با انتفاضه و مقاومت روبرو می شوند، شکست می خورند.  

,

وی با بیان اینکه ابرقدرت ها وقتی شکست های پی در پی اسرائیل را دیدند، تصمیم گرفتند این رژیم را نجات دهند و براساس همین هم سیاست معامله قرن را طرح ریزی کردند، افزود: با توجه به روندی که می بینیم چنین طرحی به نتیجه نمی رسد هر چند ممکن است دردسرهایی ایجاد شود و روند پیروزی مسلمانان را کند کنند ولی در نهایت پیروزی با حق است.

,

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه حضور ما در صحنه و راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار مرگ بر اسرائیل، پاسخ قاطعی برای نه به طرح معامله قرن خواهد بود، تصریح کرد: هدف دشمن این است که ما را از صحنه خارج کنند اما اگر ببینند ما از صحنه خارج نشدیم و حضورمان در صحنه بیشتر شده، پاسخ خود را خواهند گرفت.

,

مهدوی نژاد خاطر نشان کرد: قطعا پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل تحقق خواهد یافت و دیری نپاید که ما جهانی بدون صهیونیزم را مشاهده کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه