اخبار داغ

امروز یک بچه دبستانی هم نابودی اسرائیل را حس می کند

امروز یک بچه دبستانی هم نابودی اسرائیل را حس می کند
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: نابودی اسرائیل را امام خمینی، پیش‌بینی کرده و اکنون شاهدیم که اسرائیل رو به نابودی است؛ این موضوع را یک بچه دبستانی هم حس می کند که اسرائیل رو به نابودی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگارهای امام بزرگوار ما، معمار کبیر انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها و نظراتی که امام داشتند همه به وقوع پیوسته و تا به حال پیش‌بینی امام خطا نداشته است؛ یکی از پیش‌بینی‌های امام خمینی این بود که این غده سرطانی اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

,

وی افزود: نابودی اسرائیل را امام خمینی، پیش‌بینی کرده و اکنون شاهدیم که اسرائیل رو به نابودی است؛ این موضوع را یک بچه دبستانی هم حس می کند که اسرائیل رو به نابودی است.
لارگانی عنوان کرد: اسرائیل ادعای قدرتمندترین ارتش منطقه را داشته است؛ اما در جنگ سی و سه روزه، حزب الله لبنان، پوزه اش را به خاک مذلت مالید و در درگیری که با مردم بی دفاع و بی سلاح و بدون تجهیزات غزه داشت شکست خورد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بیان کرد: در موشک باران روزهای اخیر مردم فلسطین، اسرائیل در ظرف دو روز به زانو نشست و اعلام آتش‌بس داد و شرایط پیشنهادی فلسطینی‌ها را قبول کرد و لذا این بیانگر نابودی و زوال اسرائیل است.
وی افزود: بعضی از افراد سال‌ها پیش وقتی بحث روز قدس و راهپیمایی ملت‌های بیدار دنیا مطرح می‌شد، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را بی‌نتیجه می‌دانستند، اما این حماسه‌ای که مردم بیدار دنیا هر سال با عظمت‌تر از سال پیش می‌آفرینند، می‌بینیم که تأثیر ان چقدر زیاد است.
موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین، در قلب خودِ امریکا مدافعانی دارند که در این روز در حمایت آنان فریاد دفاع از مردم مظلوم فلسطین سر می‌دهند و خواستار نابودی اسرائیل هستند.

,
,
,
,
,

سید ناصر موسوی لارگانی اذعان کرد: این پشتوانه‌ها در دل آن‌ها امید ایجاد می‌کند که به مبارزات خود ادامه دهند؛ جای تقدیر دارد از مردم فلسطین که بیش از هفتادسال است با دست‌خالی در مقابل رژیم اسرائیل ایستادند و با موشک‌هایی که این روزها به سمت اسرائیل پرتاب کردند توانستند آن‌ها را به زانو درآورند و آن‌ها را از زیاده‌خواهی و زورگویی بازدارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه