اخبار داغ

سخنران راهپیمایی روز قدس در میان مردم سنندج:

محور مقاومت با قدرت ایمان رزمندگانش توانسته است صهیونیست ها را با شکست مواجه کند

محور مقاومت با قدرت ایمان رزمندگانش توانسته است صهیونیست ها را با شکست مواجه کند
سخنران راهپیمایی روز قدس در میان مردم سنندج گفت: محور مقاومت با قدرت ایمان رزمندگانش توانسته است صهیونیست ها را با شکست مواجه کند و در جریان جنگ 33 روزه ، ضعف و ناتوانی صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت برای همه جهانیان نمایان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی،  حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدوی نیا استاد حوزه و دانشگاه قم در مراسم راهپیمایی روز قدس سنندج اظهار کرد: همه ی مسلمانان باید در جهان با هم متحد باشند چرا که در زمانی که مسلمانان با هم متحد نبودند رژیم صهیونیستی در شش روز آنها را شکست داد چرا که از لحاظ ایمان ضعیف بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،  ,

وی گفت: امام خمینی (ره) بنیاندگذار انقلاب اسلامی همواره ما را به حمایت از مظلومین دعوت می کردند و در این راستا آخرین جمعه ی ماه رمضان را روز جهانی قدس نامیدند که همزمان مسلمانان در کل جهان در چنین روی به دفاع از قدس شریف به پا می خیزند.

,

وی با بیان اینکه فلسطین محل ولادت امام شافعی(رض) است اظهار داشت: محور مقاومت با قدرت ایمان رزمندگانش توانسته است صهیونیست ها را با شکست مواجه کند و در جریان جنگ 33 روزه ضعف و ناتوانی صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت برای همه جهانیان نمایان شد.

,

به گفته ی این استاد حوزه و دانشگاه؛ تا امروز، هر سال نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می‌کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: دور اندیشی امام خمینی (ره) موجب شد که نه تنها ریشه درخت مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و حامیان غربی شأن خشک نشود، بلکه محمل جدیدی برای اتحاد مسلمانان جهان با محوریت آزادسازی قدس ایجاد شود چرا که رژیم صهیونیستی در برابر قدرت ایمان رزمندگان جبهه ی مقاومت امروز در ضعیف ترین موقعیت خود قرار دارد.

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نیا بیان داشت: همیشه حق در برابر ظلم پیروز بوده و رژیم صهیونیستی و استکبار نخواهند توانست با ناوهای هواپیمابر و تجهیزات خودخدشه‌ای در ایمان و اتحاد مسلمانان و جبهه مقاومت وارد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه