اخبار داغ

وزیر صمت؛

رژیم‌صهیونیستی جرات برگزاری همه‌پرسی ندارد/ حکام مرتجع منطقه پشیمان خواهند شد

رژیم‌صهیونیستی جرات برگزاری همه‌پرسی ندارد/ حکام مرتجع منطقه پشیمان خواهند شد
رحمانی گفت: رژیم صهیونیستی جرات برگزاری همه‌پرسی را ندارد؛ در صورت انجام همه پرسی خواهند دید که نظر ملت فلسطین غیر از آنچیزی است که منظور نظر آمریکا و برخی حکام عرب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رضارحمانی وزیر صنعت ،معدن و تجارت با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و طرح شکست خورده ی آمریکا موسوم به معامله قرن به آناج گفت: آنچه که مهم است حضور پرشورمردم در راه پیمایی روز قدس است. امسال در مقایسه با سال های گذشته  حضور مردم گسترده بوده و نقش تعیین کننده ای ایفا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان، خط بطلانی بر تمام معاملاتی است که صهیونیست ها با برخی سران خائن کشورهای عربی انجام داده اند. حضور ملت ها در صحنه های مختلف است که آینده ای کشورها راتعیین می‌کند.

,

وزیرصمت گفت: رژیم صهیونیستی جرات برگزاری همه‌پرسی را ندارد چرا که در صورت انجام همه پرسی خواهند دید که نظر ملت فلسطین غیر از آنچیزی است که منظور نظر آمریکا و برخی حکام عرب است لذا این توافق ننگین برخی کشورهای مرتجع عربی، مغایر با خواست ملت های منطقه است.

,

رحمانی تصریح کرد: نگاه امت اسلام به مسئله فلسطین نگاه آرمانی است و قطعا هیچ ملت آزاده ای زیر بار ظلم و جنایت نخواهد رفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه