اخبار داغ

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری:

مقاومت سایه جنگ را دور کرد/کسانی که الفبای سیاست بلدند دم از مذاکره نمی زنند

مقاومت سایه جنگ را دور کرد/کسانی که الفبای سیاست بلدند دم از مذاکره نمی زنند
نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مذاکره سایه جنگ را از سر این کشور برطرف نکرده و بلکه مقاوت سایه شوم جنگ را دفع کرده است، گفت: کسانی که الفبای سیاست بلدند دم از مذاکره نمی زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس در بندرعباس با بیان اینکه روز جهانی قدس روزِ مظلوم است، اظهار کرد: قدس، روز فریاد و حمایت از مظلومان و ابراز نفرت علیه ظالمان و ستمگران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: روز قدس برآمده از وصیت امام مجاهدان و سرور آزادگان امیر المومنین(ع) است که وصیت اکید به فرزندان، بستگان ، شیعان و همه ی آزادگان تاریخ فرمود: کونوا لِلظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ‌ عَونا.

,

حسینی خراسانی با بیان اینکه این نص قرآن عزیز است که سرسخت ترین و کینه‌توز ترین دشمن اسلام و مسلمانان، یهود است،گفت: یهود و هم‌پیمانانشان از دنیای شرک و کفر و تکفیر و الحاد و انحراف هستند.

,

وی با اشاره افزود: ای اهالی ایمان و ای ملت بزرگ ایران مبادا با آنان که سر دشمنی با شما دارند آن ها را به عنوان دوست و محرم راز مورد اعتماد قرار دهید که دشمن شما تمام توانش را به کار می گیرد علیه شما، برای شکستن شما، نقشه های شوم ابلیسی، لعنتی و جهنمی پیاده کند و برای از بین بردن شما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

,

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه از زبان، قلم، امضا پای تعهدهای ظالمانه و چهره ی پلید این ها شرارت می بارد و این ها جز ضربه زدن به ما هیچ کار دیگری ندارند، تصریح کرد:  تحریم‌ها ، محاصره ها، تهدید ها ، اجماع جهانی با دولت های سرسپرده در منطقه بخشی از کارهای خاصمانه آنهاست و آنچه این پلید ها در سینه هایشان دارند بسیار خطرناک تر است.

,

 حسینی خراسانی اظهار کرد: دشمنان از پیروزی ما ناراحت می شوند و وقتی مشکلی به ما برسد خوشحال می شوند و همه باید عبرت بگیرند که مذاکره با چنین عنصر پلید و خبیثی به نیت خیرخواهی برای ملت و برای کنار زدن سایه جنگ، کمال خامی است و آنکه الفبای سیاست را بلد باشد و اندکی خرد سیاسی داشته باشد، قبول خواهد کرد که گفتگو با چنین دشمنی ولو با نیت خیرخواهی اشتباه است.

,

وی خاطر نشان کرد: همه باید بدانند که مذاکره سایه جنگ را از سر این کشور برطرف نکرده و آنکه سایه شوم جنگ را دفع کرده است مقاومت، صلابت و حرکت ملت بزرگ ایران پشت رهبری عزیز انقلاب است

,

 نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با مذاکره و گفت و گو و دست دادن و لبخند نبود که دشمن را رام کردیم، بلکه با حضور میلیونی نیروهای ایمانی این ملت در روز جهانی قدس دشمن را تسلیم کردیم و آن ها غلط می کنند که آغازگر جنگ بر ما باشند.

,

 حسینی خراسانی با بیان اینکه همیشه ملت آبروی مسئولان را حفظ کرده است، گفت:  امروز هم مردم روزه‌دار آمده اند و فریاد مرگ بر  آمریکا سر می دهند و می گویند ای امام، ما وصیت شما را بر زمین نخواهیم گذاشت و پشت رهبر عزیزمان را خالی نخواهیم کرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه