اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا:

حضور امروز مردم مهر باطل بر طرح معامله قرن است

حضور امروز مردم مهر باطل بر طرح معامله قرن است
فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: پیام راهپیمایی امروز یک کلمه است، ابطال معامله قرن که طراحی آمریکایی ها و انگلیسی ها و اسراییلی ها است و این حضور در حقیقت مهر ابطال بر آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با تبریز بیدار گفت: روز قدس بنا به فرمایش امام راحل روز حیات اسلام است ولی اگر بخواهیم امت اسلامی سربلند و سرافراز شود باید مساله قدس را به عنوان اولین مسئله جهان اسلام تلقی بکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,

وی افزود: تا زمانی که ما روز قدس را گرامی بداریم مطمئن باشید اضمحلال پایه های استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسراییل رقم می خورد.

,

فرمانده سپاه عاشورا اذعان کرد: پیام راهپیمایی امروز یک کلمه است، ابطال معامله قرن که طراحی آمریکایی ها و انگلیسی ها و اسراییلی ها است و این حضور در حقیقت مهر ابطال بر آن است.

,

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی، گفت: الحمدلله حضور مردم چشمگیر است و با زبان روزه  آمدند تا بگویند با پای عهد خود با امام و رهبری محکم ایستاده اند.

,

فرمانده سپاه عاشورا افزود: امروز مردم آذربایجان و  تبریز مانند همیشه با حضور خود با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

,

سردار خرّم با اشاره به توطئه های دشمنان علیه جبهه مقاومت اسلامی گفت: با آمادگی و حضور مردم ولایتمدار در صحنه، شاهد گسترش بیش از پیش جبهه مقاومت اسلامی هستیم.

,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه