اخبار داغ

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

لشکر مسلمین همواره مقابل قلدری صهیونیست ها خواهد ایستاد

لشکر مسلمین همواره مقابل قلدری صهیونیست ها خواهد ایستاد
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: قلدر ها همیشه می خواهند قلدری کنند اما همواره با اعتراض مردمی روبرو خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با تبریز بیدار گفت: باورها و اعتقادات برای مسلمین اهمیت دارد و  در حقیقت روی این باورها  زندگی و عبادت می کنند و می میرند و روز قدس جز همین باورها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,

وی افزود: یک قدرتی، ظالمانه  این باورها را نادیده گرفته و زیر پا می گذارد  و طبیعتا مسلمانان آزاده روی باورهای خود ایستاده اند و تا زنده هستند مقابل ظالمان می ایستند و  این راه ادامه خواهد داشت.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در مورد معامله قرن بیان داشت: وقتی با زور مسلمانان فلسطین را از محل زندگی خود بیرون می کنند، مسلمانان بقیه کشور ها نمی توانند زیر بار این زور  بروند و هر سال اعتراض خود را در قالب راهپیمایی را اعلام می کنند.

,

پزشکیان در خصوص پیام راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی باعث می شود صهیونیست ها نتوانند اهداف خود را پیش ببرند چرا که  لشکر مسلمانان مقابل این زورگویی ها می ایستند.

,

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  قلدر ها همیشه می خواهند  قلدری کنند اما همواره با اعتراض مردمی روبرو خواهند شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه