اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

راهپیمایی روز قدس سمبل حمایت از مستضعفان و مبارزه با استکبار است

راهپیمایی روز قدس سمبل حمایت از مستضعفان و مبارزه با استکبار است
حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یادگار امام خمینی(ره) است و این حرکات سمبل حمایت از مستضعفان است. حمایت از فلسطین حمایت از تمام مستضعفان و نماد مبارزه با استکبار جهانی و غده سرطانی اسراییل است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با تبریز بیدار گفت: فلسطین پاره تن اسلام است. یک دولت غاصب خون آشام آمده و خانه های فلسطینیان را غصب کرده است و امت اسلامی حتی یک روز هم نباید آرام و قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ضمن تمجید از حضور مردم در راهپیمایی بیان داشت: مردم هر سال پرشور تر از سال قبل برای آزادی قدس شریف قیام می کنند.

,

وی با بیان اینکه معامله قرن شکست خورده است، افزود: هر چقدر دشمن تلاش بکند نمی تواند کاری پیش ببرد و چنانچه در مسایل یمن و سوریه و کشورهای مسلمان همگی به بیداری رسیدند و این بار هم نمی توانند معامله قرن را  روی میز های خود و  حکام خود فروخته، به نتیجه ای برسانند.

,

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: روز قدس یادگار امام خمینی(ره) است و  این حرکات سمبل حمایت از مستضعفان است. حمایت از فلسطین حمایت از تمام مستضعفان و نماد مبارزه با استکبار جهانی و غده سرطانی اسراییل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه