اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

جمهوری‌اسلامی ایران جزیره ای امن در منطقه/ طرح ننگین معامله قرن نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است

جمهوری‌اسلامی ایران جزیره ای امن در منطقه/ طرح ننگین معامله قرن نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه طرح ننگین معامله قرن نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است، گفتند: جمهوری اسلامی ایران جزیره ای امن است که به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) استوار و مقتدر قد علم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه طرح ننگین معامله قرن نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است، گفتند: جمهوری اسلامی ایران جزیره ای امن است که به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) استوار و مقتدر قد علم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آمریکا با طرح معامله قرن به دنبال فراموشی سپردن جهان از قدس شریف است

, آمریکا با طرح معامله قرن به دنبال فراموشی سپردن جهان از قدس شریف است,

حجت الاسلام مهدی دُری، امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرستان با تقدیر از مردم روزه دار و مومن رودان در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: از حضور پر رنگ و پرشکوه شما مردم رودان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تشکر می کنم که با حضور خودتون در طول این چهل سال ثابت کردید که هیچ وقت فلسطین و فلسطینی ها را تنها نمی‌گذارید.

,

امام جمعه رودان با اشاره به صفات و ویژگی های یهودیان از منظر قرآن کریم افزود:قرآن می فرماید قصاوت قلب آنها مثل سنگ و یا حتی بدتر از سنگ می ماند وقتی سنگ متلاشی می شود از آن نهرهای آب بوجود می یاد و یا گاهی سنگ از بالا به زمین می افتد خودشو در مقابل خداوند خاشع نشان می دهد اما یهودیان فکر می کنه که خداوند متعال از آنها غافل است در صورتیکه این گونه نیست و این سنگ دلی آنها در تاریخ زیاد وجود دارد و حتی این خونریزی برگرفته از تورات تحریف شده است.

,

دُری ادامه داد: از زبان قرآن یهودیان را اینگونه معرفی می کند که کشوری را تصرف می کنند و  به بچه و پیر و جوان رحم نمی کنند و قتل و خونریزی بوجود می آورند.

,

وی با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون به دست ایادی استکبار  اضافه کرد: دشمن از این حضور و تلاش روحانیت در جامعه عصبانی است و به دنبال ترویج یک سری ازافکار است که بخواهد به روحانیت ضربه بزند و فکر می کنند که اگر یک روحانی را بکشند وحشت و ترس را در بین مردم می اندازند.

,

امام جمعه رودان تصریح کردن: این جنایت نشان داده که روحانیت کار خودشون را بدرستی انجام می دهند دشمنان نفهمیدند که با این کارها عزم مردم و روحانیون، راسخ تر می شود که در این راه تلاش کنند و ما ادامه دهنده راه مکتب اهل بیت(ع) هستیم و شهادت افتخار ماست

,

دُری با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با دانشگاهیان و اساتید کشور اظهار کرد: معظم له فرمودند در بحث فضایی و نانو دانشمندان ما خوش درخشیدند و این نشان پیشرفت ایران اسلامی در این زمینه است برخلاف مخالفین انقلاب اسلامی که ادعا می کنند ایران هیچ پیشرفتی ندارد.

,

خطیب جمعه رودان افزود: روز قدس امسال از هر سال دیگر مهمتر است چراکه آمریکا با معامله قرن به دنبال فراموشی سپردن فسلطین در جهان هستند که البته ناکام خواهند ماند و چقدر جالب است که می خواهند در بحرین انجام بدهند و چه خفت و خواری برای این کشورهای عربی است.

,

وی ادامه داد: طبق معامله قرن قرار است یک فلسطین جدیدی ایجاد کنند و بعد سرزمین های فلسطین جزء اسرائیل و شهرک های صهیونیستی به رسمیت شناخته شود و فلسطین جدید حق داشتن ارتش مسلح ندارد و فقط یک پلیس سلاح داشته باشد و رهبر حماس اگر اسلحه دارد طبق این معامله باید به مصر تحویل بدهد و همچنین حق بازگشت فلسطینیان به سرزمینشان از بین خواهد رفت.

,

امام جمعه رودان با بیان اینکه دفاع از فلسطین صرفا یک مسئله اسلامی نیست بلکه وجدانی و انسانی است خاطرنشان کرد:وقتی جنایتی بر علیه یک کشور و یا مسلمانی شکل می گیرد برای مسلمانان وجهه شرعی دارد که باید دفاع کنند و ما نمازگزاران رودانی اعلام می کنیم شما آمریکا و کشورهای عربی غلط می کنید که برنامه و طرحی برای فلسطینیان داشته باشید.

,

طرح ننگین معامله قرن نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است

, طرح ننگین معامله قرن نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است,

حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت: امام با قطع امید از سران دولت ها خطاب به ملت ها این روز را نامگذاری کردند و امروز بزرگترین دستاورد روز قدس زنده نگه داشتن آرمان فلسطین است.

,

بارانی ضمن تبیین مبانی دینی دفاع از مظلوم به جهت دیگر اهمیت مساله فلسطین یعنی امنیت جهان اسلام اشاره کردند و با بیان اینکه تشکیل دولت جعلی صهیونیستی با هدفِ بلندِ استکباری است، افزود: هدف دولت انگلیس در تشکیل رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام جلوگیری از نفوذ و اقتدار امت واحده اسلامی بود و امروز هم‌ شیطان بزرگ امریکا همان اهداف روباه پیر را دنبال می کند.

,

بارانی رژیم صهیونیستی را رو به زوال و نابودی براساس واقعیت های میدانی دنیا ارزیابی کرد و در تبیین آن گفت: رژیمی که روزی ادعای نیل تا فرات داشت و در ظرف چند روز ارتش های عربی را شکست می دهد اما امروز ذلیلانه دو روز هم‌نمی تواند در مقابل جبهه مقاومت بایستد و با التماس دست به دامان قلدری چون ترامپ می شوند تا معامله قرن رابه ملت فلسطین تحمیل کند.

,

خطیب جمعه توکهور و هشتبندی، طرح ننگین معامله قرن را نشانه ضعف رژیم صهیونیستی در مقابله با ملت فلسطین دانست و تصریح کرد:اگر دولت های اسلامی با ملت های مسلمان همراهی می کردند امروز اثری از این رژیم کودک کش در دنیا باقی نمی ماند.

,

وی ضمن اظهار تاسف از خیانت سران مرتجع عرب به آرمان فلسطین و راه اندازی جنگهای نیابتی در حمایت از اسراییل و معامله قرن گفت: براساس این طرح قسمت کوچکی از سرزمین فلسطین بدون سلاح و ارتش به همراه خلع سلاح مقاومت در اختیار فلسطینی ها قرار می گیرد و حق بازگشت به آوارگان فلسطینی هم داده نشده ؛حال آمریکایی ها می گویند بیایید بر سر این موضوع مذاکره بکنیم.

,

بارانی افزود: آمریکایی در مذاکره با ملت ایران هم به دنبال این چنین معامله پرسود برای خود و ذلیل کننده ملت هستند؛ اما به لطف الهی هم در مقابل ملت بزرگ ایران و هم در مساله فلسطین بازهم شکست خواهد خورد و قطعا پیروزی متعلق به امت اسلامی و جبهه مقاومت است.

,

امام جمعه توکهور-هشتبندی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس آنرا باعث روحیه و امید ملت فلسطین دانست و اضافه کرد: امروز مقاومت فلسطین از پرتاب سنگ به شلیک موشک رسیده و به لطف الهی در آینده نزدیک امت اسلامی در قدس نماز خواهند خواند.

,

وی با انتقاد از عدم تجهیز دفتر خبری صداوسیما در منطقه بعد از گذشت چهار ماه گفت:یکی از کارهای اساسی در رابطه با حضور باشکوه مردم مومن و انقلابی در برنامه ها ؛پوشش مناسب خبری این صحنه های زیبا وجلوه های ناب ایمانی و انقلابی است که متاسفانه چهار ماه این امر مهم تعطیل شده است و حتی مشکلاتی که مردم در این مدت با آن مواجه بوده اند نیز رسانه ای نشده است که امیدوارم در ظرف یک هفته با همت مسئولان محترم این مشکل رفع بشود.

,

امام جمعه توکهور-هشت بندی با تسلیت سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) ضمن تبیین گوشه ای از مکتب الهی امام تصریح کرد:امام بزرگوار ما را به راهی هدایت کرد؛هدف هایی را تعریف کرده شاخص هایی معرفی کرد تا ما راه را گم نکنیم و قطعا با پیمودن این راه میتوانیم به حیات طیبه برسیم.

,

وی افزود:رفع فقر و محرومیت، تحقق عدالت، عدم تحقیر امت اسلامی و قطع طمع مستکبرین از اصول اساسی مکتب امام و رهبری است و یقینا امروز اگر جامعه مشکلی را در خود میبیند به دلیل فاصله گرفتن برخی از کارگزاران از این مکتب نورانی است.

,

جمهوری‌اسلامی ایران جزیره ای امن است

, جمهوری‌اسلامی ایران جزیره ای امن است,

حجت الاسلام نبوی زاده در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با اشاره به جنگ و خونریزی در خاورمیانه و همچنین آشوب در کشورهای مدعی موکراسی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران جزیره ای امن است که به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) استوار و مقتدر قد علم کرده است.

,

درباره توان دفاعی کشور با دشمن مذاکره نمی‌کنیم

, درباره توان دفاعی کشور با دشمن مذاکره نمی‌کنیم,

نبوی زاده، با اشاره به دیدار رهبر رهبر معظم انقلاب با اساتید دانشگاهها، تاکید کرد: مذاکره نکردن درباره مسائل ناموسی انقلاب یعنی اینکه درباره تواناییها و توان دفاعی خود مذاکره و گفتگو نخواهیم کرد.

,

وی، با تبریک فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روزی است که ملت مظلوم فلسطین از خانه و کاشانه خود بیرون رانده شده و دشمن درپی تصاحب این سرزمین است.

,

امام جمعه موقت پارسیان در ادامه به شهادت امام جمعه کازرون توسط فردی شرور اشاره و عنوان کرد: از دستگاه قضایی میخواهیم که این فرد شرور را به اشد مجازات برساند تا درس عبرتی شود برای برخی اشرار که دست به اینگونه اعمال خصمانه دست نزنند.

,

تنها راه آزادی فلسطین سنگ و موشک است و پهباد

, تنها راه آزادی فلسطین سنگ و موشک است و پهباد,

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر، امام جمعه میناب علم نافع را علم ثروت زا عنوان کرد، گفت: علمی که ثروت زا نباشد و ترقی و پیشرفت به همراه نداشته باشد بی فایده است.

,

معتمدی فر افزود: درباره توان موشکی ما که حکم ناموس کشور دارد مذاکره نمی کنیم، ما در سد راکتور عراق سیمان بتن کردیم هیچ عاید ما نشد این مذاکره نیست بلکه معامله است.

,

وی با بیان اینکه صنایع موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی غیر قابل مذاکره است، عنوان کرد: چرا برخی فکر میکنند که با مذاکره میشود فشار را کم کرد.

,

معتمدی فر گفت: همه باید تلاش کنند دست افراد خائن در داخل کشور که سعی در ناامید کردن مردم دارند قطع کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه مردم آزادیخواه جهان اسلام خواهان آزادی بدون قید و شرط فلسطین هستند، اظهار کرد:  به هیچ یک از طرح هایی که این جنایتکاران برای آزادی فلسطین طرح می کنند اعتنا نکنید زیرا تنها راه آزادی فلسطین سنگ، موشک و پهباد است.

,

خطیب جمعه میناب با اشاره به چهاردهم خرداد سالروز امام راحل،تصریح کرد: الفاظی پیدا نمی شود که شخصیت امام راحل در آن گنجانده شود زیرا امام خمینی(ره) با ظرفیت مردم توانست رژیم شهنشاهی را از ایران ریشه برکند و روحیه استکبار ستیزی را در مردم نهادینه کرد.

,

وی با بیان اینکه قشنگی عید فطر به اجتماع آن است گفت: عید فطر با اجتماع بی نظیر خود باشکوه جلوه دهید و از پرداخت فطریه غفلت نکنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه