اخبار داغ

حاشیه های یک روز بزرگ

توهم موفقیت معامله قرن در هم شکست

توهم موفقیت معامله قرن در هم شکست
یکبار دیگر در حالی که آمریکا و دست نشانده هایش همه توطئه ها و نیرنگ ها را برای هدف قرار دادن پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی به کار بسته بودند و امیدوار بودند شاید تلاش هایشان کوچک ثمره ای داشته باشد و این ثمره را در روز قدس امسال با کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه ببینند، اما همان ساعت اولیه امروز هر آنچه را مدت ها دشمنان کاشته و دنبال می کردند حضور و حماسه مردم از بین برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ یکبار دیگر در حالی که آمریکا و دست نشانده هایش همه توطئه ها و نیرنگ ها را برای هدف قرار دادن پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی به کار بسته و امیدوار بودند شاید تلاش هایشان کوچک ثمره ای داشته باشد و این ثمره را در روز قدس امسال با کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه ببینند. امّا همان ساعت اولیه امروز هر آنچه را مدت ها دشمنان کاشته و دنبال می کردند حضور و حماسه مردم از بین برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , صاحب نیوز, ؛ یکبار دیگر در حالی که آمریکا و دست نشانده هایش همه توطئه ها و نیرنگ ها را برای هدف قرار دادن پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی به کار بسته و امیدوار بودند شاید تلاش هایشان کوچک ثمره ای داشته باشد و این ثمره را در روز قدس امسال با کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه ببینند. امّا همان ساعت اولیه امروز هر آنچه را مدت ها دشمنان کاشته و دنبال می کردند حضور و حماسه مردم از بین برد.,

, ,

اصفهانی ها که همیشه در خلق حماسه ها پیشتاز بودند، در روز قدس امسال هم حماسه آفریده و از همان ساعت های اولیه امروز مردم ولایت مدار اصفهان در میدان امام(ره) حضور یافتند.

,

, ,

دشمنان که از این حضور پرشور مردم به ستوه آمدند وقتی این حضور کامشان را بیشتر تلخ کرد که نسل های جدید این انقلاب در این استکبار ستیزی فعال و پر جنب و جوش بودند؛ در حالی که دشمن حداقل می خواست بین نسل ها در حمایت از انقلاب فاصله و شکاف ایجاد کند و یکبار دیگر تیرش به سنگ خورد.

,

, ,

نسل های مختلف، شخصیت ها و احاد مردم در این حماسه حضور یافتند و یک برگ زرین دیگر در این انقلاب به یادگار گذاشتند، زبان روزه و گرمی هوا هم مانع از این حضور نشد و مردم علی رغم مشکلات اقتصادی که دارند نشان دادند همه جوره پای انقلابشان ایستاده اند.

,

, ,

این روز که نماد همبستگی در اصفهان هم بود، مسئولان با طیف های سلیقه ای مختلف هم در این راهپیمایی شرکت کردند و همگی جنایت های اسرائیل را محکوم کرده و لزوم مقاومت تا آزاد سازی کامل سرزمین های اشغالی و محو شدن رژیم کودک کش اسرائیل را خاطرنشان کردند.

,

دست و پا زدن صهیونیست ها در این روز ها با توطئه جدیدی به نام معامله قرن رونمایی شده است که در اصفهان با این حضور پر شور نشان داده شد هیچ نیرنگ و نقشه ای دیگر نمی تواند بصیرت مردم را از بین ببرد و نابودی اسرائیل نزدیک است.

,

در این میان پلاکارد های مختلف که همگی مسائل روز سیاسی را هدف قرار داده بودند بر دستان مردم ساده و معمولی اصفهان هم نشان از  این بود که مردم اصفهان خود احاطه کامل بر مسائل سیاسی دارند.

,

, ,

قدس به مردم ایران و مسلمانان هم خلاصه نمی شود و هر انسان آزاده ای ندای حق مردم فلسطین را می شنود؛ بسط این آزادی خواهی را می توان از حضور شرکت توریست ها و افرادی که از کشورهای دیگر در این راهپیمایی شرکت کرده بودند فهمید.

,

, ,

, ,

ورزشکاران هم در این حماسه منش پهلولنی ورزشی خود را به رخ کشیدند و در یاری مظلوم در این حماسه نقش آفرینی کردند.

,

اسرائیلی ها که نابودی خود را نزدیک می بینند امروز به خوبی فهمیدند توطئه هایی که برای حفظ آن ها با محوریت آمریکا و دلارهای عربی در نظر گرفته می شود هیچ سودی ندارد و خروش امّت اسلام اسرائیل را برای همیشه از صفحه روزگار محو خواهد کرد و امروز توهم موفقیت معامله قرن در هم شکست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه