اخبار داغ

مکان جدید صنایع آلاینده جهت جا به جایی مشخص شد/ امید دوباره برای نقل مکان صنوف آلاینده فیروزکوه

مکان جدید صنایع آلاینده جهت جا به جایی مشخص شد/ امید دوباره برای نقل مکان صنوف آلاینده فیروزکوه
رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه گفت: تا پایان هفته آینده اقدامات مربوط به ساخت و ساز جهت جا به جایی صنایع آلاینده شهرستان انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید محمد کیا در گفتگویی با پایگاه خبری دیمه نیوز درخصوص اقدامات صورت گرفته برای صنایع آلاینده های این شهرستان گفت: ابتدا که صنایع آلاینده به ما واگذار شد تصمیم گرفته شد که نقشه آن را طراحی کنیم؛ طراحی نقشه به مدت یک هفته به طول انجامید تا اینکه بعد از آن، طرح توجیهی آن کشیده شد و به تازگی طرح توجیهی آن هم به اتمام رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

کیا با اشاره به اینکه در شهرستان 516 واحد صنعیتی فعال حضور دارند گفت: یکبار جلسه ای با محوریت انتخاب هیئت مدیره صنایع آلاینده ها برگزار شد که در آن جلسه تعداد اعضا به حد نصاب نرسیده بود و قرار شد که جلسه رای گیری به هفته بعد موکول شود؛ در حال حاضر همکاران ما در حال ثبت شرکت ها هستند و زمانی که کار ثبت شرکت ها را انجام شود جلسه هیئت مدیره تعاونی صنوف آلاینده هم برگزار می گردد.

,

رئیس اتاق اصناف فیروزکوه با بیان اینکه در هفته های آتی نامه ای به منظور اقدامات ساخت و ساز جهت جا به جایی صنایع آلاینده ابلاغ میگردد گفت: در هفته های آتی نامه ای با سربرگ تعاونی برای اداره مسکن و شهرسازی ابلاغ می شود تا اقدامات ساخت و ساز و جابه جایی صنایع آلاینده صورت پذیرد.

,

وی افزود: همچنین در جلسه ای که با حضور جمارانی فرماندار شهرستان و معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری برگزار شد، زمین پیام نور سابق، برای این امر جا نمایی شد.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه