اخبار داغ

سوء قصد به جان مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان/ ضاربین دستگیر شدند

سوء قصد به جان مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان/ ضاربین دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از سو قصد به مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان خبر دا د و گفت: ضاربین در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: پنج شنبه شب حوالی ساعت 23 چند نفر ناشناس مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را در مقابل منزل وی با ضربات متعدد چاقو زخمی و بلافاصله از محل متواری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی با اشاره به اینکه بعد از تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، ضمن حضور ماموران در محل بلافاصله مجروح توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال و از آنجا نیز برای مداوا بیشتر به بیمارستان امام علی  (ع) بجنورد منتقل شد،افزود: مامورین با انجام اقدامات لازم و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی چند نفر مظنون را در این رابطه دستگیر کردند.

,

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این زمینه پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان و همچنین مرجع قضایی موفق شدند متهمان اصلی را شناسایی کنند، ادامه داد: دو نفر از مظنونین که از عوامل اصلی به شمار می رفتند و دلایل و مدارک لازم نیز در این رابطه وجود داشت توسط پلیس دستگیر  و  در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند .

,

وی با اشاره به اینکه ضاربین با انگیزه شخصی اقدام به این کار کردند، تاکید کرد: متهمان نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه