اخبار داغ

کارمند عصبانی در ویرجینیا 16 نفر را به گلوله بست

کارمند عصبانی در ویرجینیا 16 نفر را به گلوله بست
یک کارمند عصبانی آمریکایی بدون هیچ مراعاتی افراد شهر ویرجینیا را به گلوله بست و 12 نفر را کشت و دست کم 4 نفر را راهی بیمارستان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ حداقل 12 نفر به خاطر تیراندازی یک کارمند خشمگین در شهر ساحلی ویرجینیای آمریکا جان باختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته cnn، این کارمند عصبانی بدون هیچ مراعاتی افراد شهر ویرجینیا را به گلوله بست و 12 نفر را کشت و دست کم 4 نفر را راهی بیمارستان کرد.

, cnn,

 

,

, ,

به گفته "جیمز سِروِرا" رئیس پلیس این شهر، تیرانداز یک کارمند خدمات عمومی بود که پس از مدت زیادی تعقیب و گریز و تیراندازی کشته شد.

,

در پی این تیراندازی وحشیانه 4 نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند. به گزارش مسئولین بیمارستان، اوضاع 3 نفر از آنها وخیم است و نفر چهارم وضعیت با ثباتی دارد.

,

 

,

, ,

"بابی دایر" شهردار ویرجینیا گفت: "این روز، مخرب ترین روز در تاریخ ویرجینیا بود. کسانی که درگیر این حادثه شدند از دوستان، همکاران، همسایه ها و شرکای ما بودند."

,

سِروِرا گفت که این کارمند به سمت افسر پلیسی که در این حادثه دخالت کرد شلیک نمود، اما وی به لطف جلیقه ضد گلوله ای که به تن داشت جان سالم به در برد.

,

 

,

, ,

فرد مظنون از سوی مقام رسمی اجرایی و یک منبع ایالت ویرجینیا با نام "دواین کراداک" معرفی شد. وی 40 سال داشته و در بخش خدمات عمومی ویرجینیا به عنوان مهندس حرفه ای مشغول به کار بود.

,

مقامات در حال بررسی این حادثه هستند.

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه