اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

هدف جشنواره فروشنده و فروشگاه، حمایت از تولید داخل است

هدف جشنواره فروشنده و فروشگاه، حمایت از تولید داخل است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره اینکه وضعیت فرهنگی استان نیاز به یک عزم جدی دارد، گفت: هدف جشنواره فروشنده و فروشگاه توسعه حجاب و عفاف و حمایت از تولید داخل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر استان قم با اشاره به وضعیت فرهنگی استان قم، اظهار داشت: وضعیت فرهنگی استان نیاز به یک عزم جدی دارد.
وی ادامه داد: استان قم به دلیل آن بافت خاص فرهنگی و مذهبی نیازمند دنبال کردن یک برنامه فرهنگی اثر گذار می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه مدتی است معقوله حجاب و عفاف از سوی مراجع و نماینده ولی فقیه در استان مورد تاکید است، گفت: یکی از اولویت های ارشاد در بحث فرهنگ سازی حجاب و عفاف در سطح شهر حمایت از حرکت های مردمی در این عرصه است.

وی عنوان داشت: طرح پارسا طرحی است که در دستگاه های استان در حال پیگیری است، این یکی از حرکت های خود جوش مردمی چهارشنبه های زهرایی است که توسط یکی از موسسات بصورت خودجوش دنبال می شود.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه این جشنواره هم مردمی است، عنوان داشت: یکی از مجموعه هایی که می تواند در ظاهر شهر و نوع ارتباط مردم اثرگذار باشد و از سوی مردم هم مورد توجه زیادی است فروشگاه های سطح شهر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره اهداف توسعه فرهنگ حجاب و عفاف، توسعه حمایت از کالای ایرانی، حمایت از مشتری مداری، چیدمان و نام زیبا دنبال می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به شاخص های این جشنواره، ابرازداشت: در این جشنواره فرهنگی مردم استان باید بر اساس شاخص های تعیین شده به فروشگاه هایی که مراجعه می کنند نظر دهند.

وی اضافه کرد: رونق تولید، حجاب و عفاف، انصاف، نام زیبای فروشگاه، مشتری مداری، تبلیغات فرهنگی، چیدمان و خلاقیت و نوآوری از جمله هشت شاخص در نظر گرفته برای مردم می باشد که باید بر اساس آن نظردهی کنند.

حسینی کاشانی ادامه داد: از مدت ها قبل شروع به تبلیغ این جشنواره در فضای مجازی کرده ایم و البته در این مدت کوتاه بازخورد بسیار خوبی گرفته و پیام های بسیاری از سوی مردم دریافت شده است.

وی افزود:در هر شاخص سه نفر برتر معرفی می شود که برای نفر اول یک نشان آن شاخص هم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه این برنامه می تواند یک الگوی خوب برای دخیل دادن مردم در برنامه های فرهنگی باشد، گفت: کسانی که در این طرح شرکت کنند هم در روز اختتامیه به قید قرعه جایزه دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه