اخبار داغ

دونده ملی‌پوش آذرببایجان شرقی؛

مسابقات لیگ طلایی محک خوبی بود/ تمام توانم را برای کسب ورودی المپیک به کار می‌گیرم/ به حمایت مسئولان نیاز دارم

مسابقات لیگ طلایی محک خوبی بود/ تمام توانم را برای کسب ورودی المپیک به کار می‌گیرم/ به حمایت مسئولان نیاز دارم
رکورددار تبریزی دوی 400 متر با مانع کشورمان می‌گوید برای کسب ورودی المپیک توکیو به حمایت مسئولان نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مهدی پیرجهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج با اشاره به درخشش خود در مرحله اول مسابقات لیگ طلایی فدراسیون دوومیدانی، اظهار داشت: خوشبختانه من در این رقابت‌ها توانستم یک بار دیگر رکورد ملی ماده 400 متر با مانع را که در دست خودم بود، جابجا کرده و مقام قهرمانی و جایزه ویژه مسابقات را کسب نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دوومیدانی‌کار ملی‌پوش استان در خصوص رکوردشکنی‌های متعددش خاطرنشان کرد: این برای چهارمین بار در طی 9 ماه گذشته بود که موفق شدم رکورد ملی دوی 400 متر با مانع را ارتقاء بخشم و امیدوارم با همین روند بتوانم خودم را برای مسابقات جهانی آماده کنم.

,

وی درباره سطح این مسابقات نیز گفت: به طبع با توجه به اینکه برگزاری این مرحله از لیگ طلایی به صورت ناگهانی اعلام شد، برخی از ورزشکاران با آمادگی کامل شرکت نکرده بودند ولی با این حال درکل از سطح خوبی برخوردار بود و رکوردهایی هم که به ثبت رسید نشان دهنده این امر است.

,

پیرجهان تأکید کرد: چون رقابت‌های قهرمانی جهان را در پیش داریم، فکر می‌کنم این مسابقات محک خوبی برای دوومیدانی‌کاران کشورمان بود و من با حدنصابی که به ثبت رساندم، درحال حاضر فاصله بسیار کمی تا کسب ورودی المپیک دارم. یقین بدانید تمام توانم را برای رسیدن به این مهم به کار خواهم بست.

,



 

,
, ,
,

این دونده آینده‌دار و جوان تبریزی در مورد زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان افزود: این رقابت‌ها مهر ماه سال جاری به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد و باید بگویم این برای اولین بار است که از استان آذربایجان‌شرقی یک دونده در رده سنی بزرگسالان در چنین سطحی حضور می‌یابد.

,

وی در مورد برنامه خود برای حضور در رقابت‌های جهانی هم توضیح داد: قبل از مسابقات قهرمانی جهان، در تیر ماه رقابت‌های بین‌المللی قزاقستان برگزار خواهد شد و همچنین قهرمانی دانشجویان جهان که البته شنیده‌ام از کشورمان اعزامی نخواهیم داشت. به نظرم این موضوع اتفاق جالبی نیست و شخصا سعی می‌کنم تا فدراسیون دوومیدانی را برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان متقاعد کنم و در صورت حضور نیز قطعا تلاش خواهم کرد تا دوباره برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

,

پیرجهان در بخش دیگری از سخنان خود از عدم حمایت مسئولان گلایه کرده و اعلام داشت: همانطور که گفتم امسال 4 بار رکورد ملی کشور را جابجا کردم که اتفاق بی‌سابقه‌ای بود و در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قطر هم بعد از قهرمان کشورمان آقای احسان حدادی در رشته پرتاب دیسک بهترین نتیجه را کسب کردم و انتظار داشتم این نتایج دیده شود.

,

وی تصریح کرد: در سال گذشته که مقام سوم آسیا را کسب کردم، از سوی اداره ورزش و جوانان تجلیل شدم ولی امسال که چندین بار رکورد ملی را هم جابجا کرده‌ام فعلا خبری نیست! حتی زمانی که برای مسابقات آماده می‌شدم مسئولان ورزش استان اعلام کردند که در هزینه‌هایم از جمله تهیه کفش‌ کمک خواهند کرد ولی تا الان فقط یک بار این کار انجام شده و در ادامه مجبور شدم از جیب خودم هزینه کنم.

,

این ورزشکار باآتیه استان در خاتمه گفت: امیدوارم مسئولان ورزش کشورمان از وزارت ورزش گرفته تا فدراسیون‌ها، ادارات ورزش و جوانان و هیات‌های استانی ما را در راه کسب سهمیه ورودی المپیک 2020 توکیو حمایت کنند و همچنین از مردم کشورمان خصوصا مردم آذربایجان هم می‌خواهم من را در این راه دعا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه