اخبار داغ

شهرام کرمی خبر داد؛

تسویه بدهی ۲.۵ میلیاردی ارشاد به تئاتری‌ها/ارایه جزئیات هزینه فجر

تسویه بدهی ۲.۵ میلیاردی ارشاد به تئاتری‌ها/ارایه جزئیات هزینه فجر
مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد که کمک هزینه‌های گروه‌های نمایشی در سال ۹۷ در حال تسویه است و تا هفته آینده دیگر تعهدی نسبت به اجراهای سال گذشته تئاتر باقی نمی‌ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت تسویه تعهدات مالی این اداره‌کل در سال ۹۷ نسبت به اجراها و کمک هزینه‌های گروه‌های نمایشی گفت: از روز شنبه ۱۱ خرداد تسویه کلیه تعهدات اداره‌کل هنرهای نمایشی در قبال گروه‌های تئاتری برای سال ۹۷ شروع شده و تا روز شنبه هفته آینده به صورت کامل تعهدات گذشته ما در این زمینه، تسویه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره مبلغ دیون باقیمانده از سال ۹۷، یادآور شد: کل دیون سنوات گذشته که عمده‌اش تعهدات اداره‌کل هنرهای نمایشی نسبت به اجراهای نمایشی و کمک هزینه‌ها بوده، حدود ۵ میلیارد تومان است که اولویت ما پرداخت کمک هزینه گروه‌های تئاتری در سال ۹۷ است. ما نصف این مبلغ را دریافت کرده‌ایم و خوشبختانه کلیه دیون‌مان در زمینه کمک هزینه گروه‌ها را تسویه می‌کنیم.

, دیون, دیون,

کرمی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در راستای شفاف‌سازی مالی، ظرف یک تا ۲ هفته آینده کل هزینه‌های انجام شده در اداره‌کل هنرهای نمایشی اعم از جشنواره، رویدادهای تئاتری، اجراها و تولیدات تئاتری، به صورت شفاف روی سایت و سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می‌گیرد.

,

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره این انتقاد که چرا شفاف‌سازی جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر به صورت طرح کلیات انجام شد و جزئیاتی درباره هزینه‌های صرف شده ارائه نشد، تأکید کرد: کاملاً درست است و شفاف سازی باید با جزئیات اطلاع‌رسانی شود. به دلیل اینکه ما سمیناری را برگزار کردیم و در آنجا قول شفاف‌سازی مالی جشنواره تئاتر فجر سی و هفتم را داده بودم، بلافاصله کلیات آن را ارائه دادیم و جزئیات این شفاف سازی و شفاف سازی مالی اداره‌کل در سایت وزارتخانه بارگذاری می‌شود.

, جزئیاتی, جزئیات, جزئیات,

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: شفاف‌سازی مالی تکلیفی است که از سال گذشته از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر دوش ما گذاشته شده و ما هم مکلف به انجام آن هستیم.

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه